• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Dock ruskigt dålig service på Lund & Lund. Personalen är riktigt trött.

Tråkigt att de missade med dig! Jag har fått bra service under de åtta åren jag handlat hos båda nämnda.
Gör just nu en capsule wardrobe med Lund & Lund där jag har en tydlig vision och idé, samtidigt som de vågar komma med input. Gillar att de vågar och inte bara säger ”kör”.

Tråkigt att de missade med dig! Jag har fått bra service under de åtta åren jag handlat hos båda nämnda.
Gör just nu en capsule wardrobe med Lund & Lund där jag har en tydlig vision och idé, samtidigt som de vågar komma med input. Gillar att de vågar och inte bara säger ”kör”.
Kan ju också kanske bero på att du utifrån denna text avser spendera ett antal normala månadslöner hos dem. Nu vet jag inte men kommer man in som okänd och kikar eller inte genast kastar fram ett Amex Centurion kanske det är en annan femma 😆

Kan ju också kanske bero på att du utifrån denna text avser spendera ett antal normala månadslöner hos dem. Nu vet jag inte men kommer man in som okänd och kikar eller inte genast kastar fram ett Amex Centurion kanske det är en annan femma 😆
Ingen storkund men köpt nån kostym av dem som blev kass. Var dock inget de ville kännas vid. Annars upplever jag att de är allmänt ovilliga att hjälpa till om man besöker butiken. Trodde man skulle få bättre service givet prisnivån. Uppenbarligen är det många som är nöjda men förstår inte riktigt den där attityden. Borde väl vara bättre för affärerna om man utbildade personalen mer kring kundvård, bemötande osv. Jämför tex med random butik på Jermyn Street, där välkomnas man fint som kund. Lite sthlm syndrome kanske.

Vad är en "capsule wardrobe" för någonting?

Det vanliga är att börja som okänd med att kika lite. Jag flashade inget centurion för att få bra service utan vi klickade bara. Jag började handla för åtta år sedan. Spendera ett antal normala månadslöner är en ny 30-årskris :D

Med det sagt är jag helt med på @Lapo Elkann att service är a och o, speciellt idag då du kan klicka hem det mesta.

Vad är en "capsule wardrobe" för någonting?

Kort sagt en garderob med färre bättre plagg som du kan mix & match.

Det vanliga är att börja som okänd med att kika lite. Jag flashade inget centurion för att få bra service utan vi klickade bara. Jag började handla för åtta år sedan. Spendera ett antal normala månadslöner är en ny 30-årskris :D

Med det sagt är jag helt med på @Lapo Elkann att service är a och o, speciellt idag då du kan klicka hem det mesta.

Kort sagt en garderob med färre bättre plagg som du kan mix & match.

Jag har också fått bra service där, trots att jag inte handlade något de två gånger jag väl var i butiken. När det blev dags att köpa en Valstarino var det givet att köpa den genom dem. Service är a och o, som ni säger.

Önskar tips på sweatshirt samt collage tröja av bra kvalitet, max 800 kr. Det ska helst vara utan logotyp och annat tjafs.

Ingen storkund men köpt nån kostym av dem som blev kass. Var dock inget de ville kännas vid. Annars upplever jag att de är allmänt ovilliga att hjälpa till om man besöker butiken. Trodde man skulle få bättre service givet prisnivån. Uppenbarligen är det många som är nöjda men förstår inte riktigt den där attityden. Borde väl vara bättre för affärerna om man utbildade personalen mer kring kundvård, bemötande osv. Jämför tex med random butik på Jermyn Street, där välkomnas man fint som kund. Lite sthlm syndrome kanske.

Rätt så. Jermyn Street handlar om stil. Inte om fjantigt mode.
Jag började handla på Jermyn Street för 25 år sedan och så ska det förbli.

Någon som sitter på bra tips på en schysstare ryggsäck för jobb och tjänsteresor? Kör idag med portfölj som onekligen är snyggare, men att konka runt med portfölj plus weekendväska när man är ute på tur är mindre kul..

Något åt detta håll, var tyvärr inte snabb nog att knipa just den här

Någon som sitter på bra tips på en schysstare ryggsäck för jobb och tjänsteresor? Kör idag med portfölj som onekligen är snyggare, men att konka runt med portfölj plus weekendväska när man är ute på tur är mindre kul..

Tumi Alpha, bisarrt vad stryk min tagit år efter år.

Vet inte hur ”stiligt” det är, men jag kör en större Samsonite ryggsäck till jobbet. Finns en mängd varianter och prisklasser. Min är väl i prisklass ca 2000:- tror jag, och kvaliteten och funktionen på den är iaf helt suverän. Ser helt ok ut också.

Jag hade en Thule ryggsäck innan, och var nöjd även med den. Men Samsonite känns bättre i allt.

Skulle tittat på Samsonite för dig.

Har en sån här och är mycket nöjd

Tillbaka
Topp