• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Tacka vet jag tishor från "Hang Ten" på 80talet (?). Dom var antagligen sydda i någon slags stealth kevlar. Praktiskt taget outslitliga.
På tal om att inte köpa fast fashion...
Här är ett löjligt bra alternativ för 69 spänn.
Ser fortfarande bra ut efter ett år. Krympte något efter första tvätten. Använder de främst på gymmet. Slits ganska hårt där inkl. tvätt.

Inte minst erhålls många gubbpoäng av att äga tio plagg av samma märke, modell och färg.

Kan verkligen hålla med här, köpt lite OJ på deras Sustain butik det senaste och deras prover är riktigt trevliga och de har även en del grejer sydda i gamla tyger (?). Men skulle gärna känt att det var ekonomiskt för att att bara beställa allt från Blugiallo, är väldigt nöjd med det jag faktiskt har från dem.
Apropå OJ, har funderat på en kostym i deras tropical wool framåt sommaren då jag gillar texturen. Någon som har erfarenheter av dessa och vill uttala sig om kvaliten? Butiksbemötandet var väldigt bra iallafall…

Apropå OJ, har funderat på en kostym i deras tropical wool framåt sommaren då jag gillar texturen. Någon som har erfarenheter av dessa och vill uttala sig om kvaliten? Butiksbemötandet var väldigt bra iallafall…

Har en sådan kostym. Trevlig och följsam. När jag köpte fanns det dock två olika kvalitet på tygen, jag har den dyrare italienska.

Har du kikat på Lager157?
Är nyfiken på deras produkt men har inte handlat.

Om du köper ett par och sliter i dem får du gärna skriva om din upplevelse i denimtråden.

Tack för svar.

Nej, aldrig handlat något därifrån. Kikade snabbt igenom hemsidan och inget som direkt föll i smaken. Blir nog att testa COS selvedgemodell i brist på bättre alternativ.

Bälten. Skärp. Vad rekommenderar ni? Har kikat på Myrqvist, Berg & Berg, J.Lindberg och Tiger, men av de står Berg & Berg ut.

Tjena,
Har klickat hem en gammal hederlig Burberry Trench som kommer behöva kortas ner en bit då jag är vertikalt hämmad! 😉
Skulle gärna vilja ha tips på någon skräddare i norrort (helst) som kan rekommenderas som är tillräckligt bra för operationen och helst inte kostar en förmögenhet i samma veva. Tips?
Gracias!

Tillbaka
Topp