• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

c14166ab38f883bb3a8428e27fb50bbd.jpg

Steve McQueen håller med, kravatt eller så får de va - eller nånting..
Steve var väl förvisso mer av ett svin än en gentleman men visst har han betytt mkt för t-shirten.

Deras t-shirts (premium) är bra. Kan tvättas i 60 och håller formen osv.
Champion har flera nivåer, men skulle säga att märket generellt håller bra kvalitet.

Hur gamla är ni egentligen? Snack om gentlemen och t-shirts. Vakna / somna om. Välj själva. Osv.
Ja ok, var för mig ett okänt faktum att det fanns olika nivåer på dessa märken, låter stökigt att hålla reda på vilken ”nivå” man köper från. Hur indikeras dessa nivåer?

Min erfarenhet av Fruit of the loom och Champion är att de förstnämnda tappar passform snabbt medans Champions bomull noppar å det grövsta men var som sagt längesedan.

Är född samma år som Gustav den 5e så har inte stenkoll på alla trender.

Kört klassiska 501:eek:r i många år men tänkte hugga ett par nya nu. Gärna med lite högre midja. Någon som sitter inne på nåt bra tips på jeans?

Vet inte om detta är rätt tråd men jag gör ett försök, det är ju trots allt klädvård. Är inne på att skaffa mig en steamer och har kollat runt lite men tar gärna emot tips om nån har på en bra och prisvärd en.

Jag har tittat på denna. Kanske nån som har erfarenhet av den? : https://www.elgiganten.se/product/h...handhallen-steamer-sth706080-svartguld/464751
jag har en sån och är nöjd med den. Den fick ersätta en Tefal som kastade in handduken efter några år. Ett tips är att kolla på Benify om du har det för att hitta lite rabatter. Fick ner en i 7000-serien till 680 inklusive frakt.

Tillbaka
Topp