• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Härligt att merparten av KS verkar klä sig såhär på dagarna
IMG_3323.jpeg
Strunta i vad som är snyggt eller bekvämt enligt dig själv och din omgivning. Det är ”korrekt” vilket ansvarsbefriar.

Hehe, jag har nog gjort en berg & dalbana då klassmässigt då iså fall om man ska gå efter det. Gått för 10 årsen från HM strumpor till knähöga inköpta från diverse herrekiperingar och alldeles för dyra varianter från skoaktiebolaget osv...till att inse att jag inte trivs i det och gå tillbaka till kortare från asket. Även kalsonger kör jag från asket...sover bara i boxershorts, tycker det blir alldeles för mkt tyg under byxorna även om det är rätt enligt klassiska skolan a la Fredrik af Klercker. :)

Man brukar väl också säga att ”kan du reglerna får du bryta mot dem”. I det hänseendet bör herrn vara på grön kvist. Dra det inte så långt att du kör barfota på parketten vid nästa bjudning bara. Klercker kör väl knästrumpor och operapumps till de ultrakorta shortsen på sommaren?

Strunta i vad som är snyggt eller bekvämt enligt dig själv och din omgivning. Det är ”korrekt” vilket ansvarsbefriar.
Underbart, ta inget eget ansvar för vad du gillar och tycker är bekvämt, perfekt lösning om du inte har en egen vilja som du styr över.
Det är olikheter som gör kläder kul och intressant imho.

PS: klär mig inte som på bilden. Inget som lockar mig då det inte passar mig.

Man brukar väl också säga att ”kan du reglerna får du bryta mot dem”. I det hänseendet bör herrn vara på grön kvist. Dra det inte så långt att du kör barfota på parketten vid nästa bjudning bara. Klercker kör väl knästrumpor och operapumps till de ultrakorta shortsen på sommaren?
haha, nä det ska jag undvika.
Nä det svåra är väl också bara att då ska personerna runtomkring mig förstå att jag kan reglerna, så att jag kan bryta mot dom, så det blir ju lätt komplicerat ;)

Tillbaka
Topp