Hellebring
Silver
Skön sommarkombo även om man nu är instängd på kontoret hela dagarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls tokiga!Dagens outfit:
Förstår inte glasögonmodet. Menar inte det folk lagt upp här utan tex Synsams reklam som rullar på TV. Tycker samtliga ser ut som skit tyvärr. Kanske är jag som är för petig eller för lite mottaglig för modet. Letar nya glasögon men har gett upp. Kör på mina gamla Cheap Monday
Moscot Miltzen med Moscot clip-on:
Jag har nyligen köpt 2 nya glasögon - Oliver Peoples Sir Finley och Garrett Leight Venezia.
Kan varmt rekommendera butiken Bågar och Glas. Köpte mina i butiken i Gamla Stan.
Redo för vårens urspårningar.
I slutändan fick det bli ett par "Icons" från Ray-Ban. De var ganska lika Miltzen från Moscot såg jag nu.
Blev inspirerad av era runda glasögon från Moscot, Oliver Peoples, Garrett och Barton.
Tips på butik i Götet som säljer dessa märken?
Sportar samma! Satte whiskeyn i halsen när jag såg att Jimmie Åkesson nu också gör det.
http://www.di.se/artiklar/2015/3/29/norsk-tittarstorm-efter-sd-intervju/
Du känner dig skyldig till skuld eller? Svårt fall av guilt by association!