Husse
Pandion
Dom e lite otäcka, vad tänkte dom på i Tyskland på 50-60 talet
Håller med!Åh fyfan!
Badjävlar, skulle kunna vara ett lämpligt namn, kanske!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom e lite otäcka, vad tänkte dom på i Tyskland på 50-60 talet
Håller med!Åh fyfan!
Jobbade din pappa på FN ?, riktig kul att du har de här sakerna kvar.Passar på att lägga upp en till!
Omega Speedmaster 005 med min fars gamla (vet ej hur gammal denna är) NASA-penna, Space Pen by Fisher.
Det stämmer, han vad bland annat i Gaza 1960 och Kongo 1960-1961. Jag har massor av saker kvar, medaljer, baskrar, märken m.m.Jobbade din pappa på FN ?, riktig kul att du har de här sakerna kvar.
Det stämmer, han vad bland annat i Gaza 1960 och Kongo 1960-1961. Jag har massor av saker kvar, medaljer, baskrar, märken m.m.
Det låter ju iofs spännande det med! Jag har haft lite gamla masker och någon pilbåge med men jag har gjort mig av med det. Kanske lägger upp någon mer bild här senare.Intressant min pappa jobbade i Liberia på 60-talet, men för industrin, har bara uppstoppade krokodiler,pilbågar och afrikanska masker.
Roliga kameror!Speedmaster 005 och en trevlig gammal Polaroid!
Ja verkligen! Jag fotar en del analogt fortfarande och det är väldigt lugnande. =)Roliga kameror!
Tänk att få bilden på en gång!
Det var man inte bortskämd med!
Annat nuförtiden!
Kul med fler Minox.Spionkamera och citizen alarm, hittad när förädrarhemmet tömdes.
Jo minns att du la upp din, hittade min tillslut, nog inte så mycket att fota med, men coola är de.
En av min barndoms bilar, vid sidan av 2-takts-SAAB:ar och en Taunus 17M. En -55:a och en -57:a hade vi i familjen ända in på slutet av 70-talet. Den ena skrotade vi genom att vi voltade med den. Då var vi rätt glada för de eftermonterade 4-punktsbältena.Kunde inte låta bli att fota denna -60:s Morris Minor 1000.
Blev så glad av den
Coolt extra option, 1 (ett) extraljus, fabriksmonterat!
Kul att kunna glädja, bjuda på en nostalgitripp!En av min barndoms bilar, vid sidan av 2-takts-SAAB:ar och en Taunus 17M. En -55:a och en -57:a hade vi i familjen ända in på slutet av 70-talet. Den ena skrotade vi genom att vi voltade med den. Då var vi rätt glada för de eftermonterade 4-punktsbältena.
Härligt ex. med en fantastisk orginalkänsla. Är det en Lucaslampa tror ni?Kunde inte låta bli att fota denna -60:s Morris Minor 1000.
Blev så glad av den
Coolt extra option, 1 (ett) extraljus, fabriksmonterat!
Med tanke på att vi skojade om att strömmen går baklänges i hela bile, så tror jag att det är en Lukaslampa!Härligt ex. med en fantastisk orginalkänsla. Är det en Lucaslampa tror ni?
Garanterat plusjordad.Med tanke på att vi skojade om att strömmen går baklänges i hela bile, så tror jag att det är en Lukaslampa!
Trist med stereon!Garanterat plusjordad.
Hade en Cortina för länge sedan där det satt en stor dekal i motorrummet som varnade för att den var minusjordad, kostade mig en bilstereo att upptäcka dekalen inte talade sanning.
Var tvungen att plocka fram min gamla Opal tändare när jag såg din.Helmet och kronmärkt tändare, den senare gissningsvis 60-tal. Kommer inte ihåg vilken beteckning den har just nu. "Lånad" under tjänstgöring i början på 90-talet, ingick i ABC-detektionssats på regementesnivå.