Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur länge fick du vänta?Promiskuöst.
Räknas eget klotter på sig själv?
Promiskuöst.
Nej, de tre tjejerna vi har på forumet kanske också gillar bilden.Måste det vara homo? : (
Måste det vara homo? : (
Nej, de tre tjejerna vi har på forumet kanske också gillar bilden.
Det var snålt! Var inget menat med att lägga upp bilden. Tyckte den passa bra in här på klotter o klocka bara. Är varken gay eller antigay ;p gillar klockan o gillar mina gaddar
Vi förstår det.Det var snålt! Var inget menat med att lägga upp bilden. Tyckte den passa bra in här på klotter o klocka bara. Är varken gay eller antigay ;p gillar klockan o gillar mina gaddar
Stop, hammertime!
Genial tråd som jag fullständigt missat. Ska försöka komma ihåg att bidra.Alla gillar väl att skratta åt fjantar med spritpenna?
Den här va la go den?
Är du på riktigt?Jävligt korkad tråd Varför skall man sprida detta i ett klockforum. Det innebär ju att skaparen av (skadegörelsen) får spridning och det är vad de vill. Jag tycker att vi inte skall uppmuntra /sprida detta som kostar stat och kommun hundratals miljoner i sanering varje år. Dessa pengar kan istället gå till de som behöver det. Tex omvårdnad för de äldre.
/Anders
Räknas eget klotter på sig själv?