• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka och klotter-bildtråden!

regnguden

Rolex
2-Faktor
Vart nu tvungen att dela denna med er, #gör slut med din pojkvän
1459168593430276214949.jpg
...
 

hannes

Omega
Kul trådstart, speciellt för en som har ett brinnande intresse för klotter/graffiti/skadegörelse.
Blir inte så mycket målat som förr, men under sommaren brukar jag försöka iallafall köra några lagliga väggar + att det blir en hel del digitalt då det är det grafiska jag lägger mest fokus vid.
Här är några pjäser mellan juni-augusti... dock utan klocka, hoppas det är okej!

klocksnack_graff1.jpg

ALPHABETH_2-3-03.jpg
 

Writer136

Panerai
Kul trådstart, speciellt för en som har ett brinnande intresse för klotter/graffiti/skadegörelse.
Blir inte så mycket målat som förr, men under sommaren brukar jag försöka iallafall köra några lagliga väggar + att det blir en hel del digitalt då det är det grafiska jag lägger mest fokus vid.
Här är några pjäser mellan juni-augusti... dock utan klocka, hoppas det är okej!

klocksnack_graff1.jpg

ALPHABETH_2-3-03.jpg
Kul med fler målare. Fick nån 30årskris och plockade fram burkarna igen för 2 år sen.
Blir mest lagligt eller famemålande för min del. Försöker komma ut en gång i veckan i alla fall :)
Här är en vägg från Barcelona i våras. Dock utan klocka men min g-shock var inte i originalfärg när jag kom hem.
IMG_20160616_105836.jpg
 

hannes

Omega
Kul med fler målare. Fick nån 30årskris och plockade fram burkarna igen för 2 år sen.
Blir mest lagligt eller famemålande för min del. Försöker komma ut en gång i veckan i alla fall :)
Här är en vägg från Barcelona i våras. Dock utan klocka men min g-shock var inte i originalfärg när jag kom hem.
IMG_20160616_105836.jpg
Tungt!
Jag är inne på samma spår, lirar mest fames och lagligt, jag tycks inte finna tid att smyga ut på nätterna mera. Får rätt mycket utlopp för min kreativitet på andra håll!
Fortsätt posta bilder!
 

Writer136

Panerai
Klockan efter en veckas målande i Barcelona. Samt lite mer foton därifrån.
För graffitituristen är det en helt underbar stad att åka och måla i och bara inspireras av allt man ser. Nu outar jag mig väl lite men va fan.
Skulle ju vara lajbans om man skulle styra upp en målarsession och nörda både graff och klockor kanske.
DSC_0632.JPG
IMG_20160315_213715.jpg

IMG_20160312_204505.jpg
 
Topp