• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka och klotter-bildtråden!

JohnDoe

Rolex
Hittade en butik på semestern med klara kopplingar till admin. Är det något du vill berätta @Spencer66 ?
image.jpeg
 

Wiliamo

Panerai
Kanske helt fel tråd men Klocksnack och långskott brukar ju vara relativt kompatibla så... Befinner mig i Barcelona en längre tid framöver och tänkte kolla om någon fella writer har koll på utbud både sett till burkar och lagliga väggar/eventuellt något fame. Kanske någon som är här och vill hooka? Känner till att det existerar två MTN-butiker i närområdet men känns lönlöst att köpa kannor om jag inte har någonstans att måla. Att vara ute och härja/bomba är jag lite för gammal för, för mycket på spel och inget som lockar.

Om någon sitter på någon matnyttig info kan ni väl citera mig eller dra ett PM! Puss på er!
 

Writer136

Panerai
Kanske helt fel tråd men Klocksnack och långskott brukar ju vara relativt kompatibla så... Befinner mig i Barcelona en längre tid framöver och tänkte kolla om någon fella writer har koll på utbud både sett till burkar och lagliga väggar/eventuellt något fame. Kanske någon som är här och vill hooka? Känner till att det existerar två MTN-butiker i närområdet men känns lönlöst att köpa kannor om jag inte har någonstans att måla. Att vara ute och härja/bomba är jag lite för gammal för, för mycket på spel och inget som lockar.

Om någon sitter på någon matnyttig info kan ni väl citera mig eller dra ett PM! Puss på er!

Du har pm :)
 

Wiliamo

Panerai
Fick mysiga svar på mina frågor av @Writer136 så idag tog jag mig ut till en laglig graffitivägg här i Barcelona, den ligger i en skatepark. Nu var det några år sedan jag var ute och stökade, så jag var lite ringrostig men valde ändå att göra en ganska stor målning. Sjukt härlig känsla att stå och pilla på sin målning ostört i 15 grader och sol med bra musik i lurarna. Lär måla ganska mycket mer inom den närmsta framtiden. En bild på dagens verk + mig iaf!
image.jpeg
 

Writer136

Panerai
Fick mysiga svar på mina frågor av @Writer136 så idag tog jag mig ut till en laglig graffitivägg här i Barcelona, den ligger i en skatepark. Nu var det några år sedan jag var ute och stökade, så jag var lite ringrostig men valde ändå att göra en ganska stor målning. Sjukt härlig känsla att stå och pilla på sin målning ostört i 15 grader och sol med bra musik i lurarna. Lär måla ganska mycket mer inom den närmsta framtiden. En bild på dagens verk + mig iaf!
image.jpeg

Den vart fet ju. Men som sagt mer färg till nästa så du slipper spagga fyllen.
Jag kommer ner om några veckor och målar så mycket jag orkar så kan vi hooka upp. Känner lite folk där nere också :)
 

Wiliamo

Panerai
Den vart fet ju. Men som sagt mer färg till nästa så du slipper spagga fyllen.
Jag kommer ner om några veckor och målar så mycket jag orkar så kan vi hooka upp. Känner lite folk där nere också :)
Tack mannen! Det blir fett, bara höra av dig så styr vi något. Tänkte dra ut redan imorgon igen, butiken El Andén du tipsade mig om ligger typ 50 meter från min lägenhet!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Kul trådstart, speciellt för en som har ett brinnande intresse för klotter/graffiti/skadegörelse.
Blir inte så mycket målat som förr, men under sommaren brukar jag försöka iallafall köra några lagliga väggar + att det blir en hel del digitalt då det är det grafiska jag lägger mest fokus vid.
Här är några pjäser mellan juni-augusti... dock utan klocka, hoppas det är okej!

klocksnack_graff1.jpg

ALPHABETH_2-3-03.jpg
Det här känner man ju igen!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
På nätet isåfall, har haft egen tumblr/fotolog som numera ligger på is, samt att det ju alltid finns de som dokumenterar andras grejs! Kul att det känns igen iallafall, såvida du gillar vad du ser! :D
Vart med i ett crew som slutar på F?

Haha ja jag gillar det absolut, tvärskönt!
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Precis så där ska det se ut, @hooods! Nu reklejjmar vi _riktiga_ klotterkonnässörer den här tråden!

Bjuder på två bilder ur arkivet. Verken i fråga befann sig vid tidpunkten för fotografandet mindre än tio meter ifrån varandra. Fascinerande!

IMG_4094.JPG

IMG_4095.JPG
 
Topp