M.U
Silver
Agreed!
Lagom gubbigt![]()
Eller lagom ungdomligt?!
Snälla....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Agreed!
Lagom gubbigt![]()
No way!Eller lagom ungdomligt?!
Snälla....?
No way!
Jag har en BMW kombi, så jag vet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det betyder bara att du är en gubbe med bättre smak (och antagligen färre ungar) än jagIngen kombi här!
![]()
Tex vad skulle ni säga är klockvärden volvo?
Det mest korrekta torde vara gå in i biltråden o se vem som kör vad...
Sveriges största klockforum (!?) borde ge en fingervisning hur det ligger till.
Rolex=Mercedes
Omega=Volkswagen
Seiko=Toyota
Grand seiko=Lexus
Breitling=Alfa romeo
PAM = Hummer
Då är Patek Harley Davidsson..
Nä, Patek är tveklöst Aston.
Som både Dacia och Orientägare kan jag se vissa likheter.Orient=dacia?
Lexus=seiko?
Hamilton=Ford?
Breitling är väl merca/ BMW. Populärt i orten.
Skulle snarare säga någon av de mer exklusiva Oplarna.
Och jämför du amg med bmws motsvarighet.. m3 m5 m6... så är amg gubbigt å långsamtBara för att Mercedes körs av äldre så är det ingen gubb-bil. Hur äventyrlig är inte en G65 AMG, och hur sportig är inte en SLS AMG?
Det mest korrekta torde vara gå in i biltråden o se vem som kör vad...
Sveriges största klockforum (!?) borde ge en fingervisning hur det ligger till.
Och jämför du amg med bmws motsvarighet.. m3 m5 m6... så är amg gubbigt å långsamt![]()
Nja..
Nya BMW M5 med V8 å dubbelturbo ala 560hk går runt ringen på 7.55 min
SLS AMG 7,56
C63 AMG Black serie 7.45
BMW M3 GTS 7.48
Så, Mercedes är grymma bilar där de svänger också. Ringen har hela 73 kurvor så man kan inte svamla bort det![]()
Nja..
Nya BMW M5 med V8 å dubbelturbo ala 560hk går runt ringen på 7.55 min
SLS AMG 7,56
(......)
Så, Mercedes är grymma bilar där de svänger också. Ringen har hela 73 kurvor så man kan inte svamla bort det![]()
Menar du allvar om du tycker att 3sec är WOW när du jämför C63 AMG Black serie (!!! 6,3 liter motor= ) och BMW M3 GTS (!!! 4,4 liter motor) ...???
Har du någon gång funderat på vad BMW hade fått ut om de hade lagt sig på samma nivå? (de får ut samma effekt till en lägre förbrukning dessutom)
som sagt MErcedes är gubbil... det är inte svårt att bygga en snabb bil genom att stoppa i oändligt med resurser...BMW lyckas alltid att balansera det![]()