Grym!Här kommer lite goa bilder!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym!Här kommer lite goa bilder!![]()
![]()
![]()
Jag har en penna som från början var i blank, "gul" mässing och som nu är brun-orange och matt. Så jag antar att det blir liknande resultat.Hur blir patinan på polerad mässing? Blir det samma resultat?
Dvs matt vs polerad
![]()
![]()
Vilken bjässe!Tänk då hur synd det är om oss som inte ens kom upp på pallen, utan fick nöja sig med mässing.
Maranez, en smidig liten sak...jämför med Seiko 7548 (i princip samma boettform som Seiko SKX007).
![]()
![]()
Ping @PalenkovichIngen som sitter på en PAM i brons?
Snygg patinering!Min Zelos Abyss.
![]()
Tackar och bockar.Snygg patinering!
...och i en princip Panerai-identisk tavla av en tillfällighet...Tänk då hur synd det är om oss som inte ens kom upp på pallen, utan fick nöja sig med mässing.
Maranez, en smidig liten sak...jämför med Seiko 7548 (i princip samma boettform som Seiko SKX007).
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, visst är det härligt hur det kan slumpa sig....och i en princip Panerai-identisk tavla av en tillfällighet...
Om mina drömmar slår in i sommar så..
Jättemärkligt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, visst är det härligt hur det kan slumpa sig.![]()
De är inte så farligt dyraOm mina drömmar slår in i sommar så..![]()
Nupp, inte allsDe är inte så farligt dyra![]()
Nupp, inte alls(gris-Panerai som höjer priset så rejält jämfört med förra Bronzon!!)
Har redan sålt en njure så finansieringen är löst; det är mer att lyckas få en tilldelad till sig, efterfrågan är helt absurd..
Får se om någon av mina typ bokstavligen 13 krokar mot all förmodan får hugg![]()
Min Zelos Abyss.
![]()
Timex har en del i mässing. Kanske denna skulle kunna vara nåt?Fick precis hem en Vanguard från Gruppo Gamma!
Min fästmö blev helt betagen av den, men dessvärre är den lite för "maskulin" för henne (=lite väl stor och tjock)
Har ni något tips på lite mindre klockor i brons (eller mässing)? Prisläget bör ligga under 10' för att vara intressant...
Fick precis hem en Vanguard från Gruppo Gamma!
Min fästmö blev helt betagen av den, men dessvärre är den lite för "maskulin" för henne (=lite väl stor och tjock)
Har ni något tips på lite mindre klockor i brons (eller mässing)? Prisläget bör ligga under 10' för att vara intressant...
En fråga till; Jag fick bara ett armband till min Vanguard, + någon form av smycke (snöre+bronstråd med Gruppo Gamma logga),
Brukar man inte få med två armband från dem?
/Lasse