• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i brons

Här kommer lite goa bilder!
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Grym!

Tänk då hur synd det är om oss som inte ens kom upp på pallen, utan fick nöja sig med mässing.:p
Maranez, en smidig liten sak...jämför med Seiko 7548 (i princip samma boettform som Seiko SKX007).;)
0303-jpg.487024
03-jpg.451077
...och i en princip Panerai-identisk tavla av en tillfällighet...

De är inte så farligt dyra :D
Nupp, inte alls :rolleyes: (gris-Panerai som höjer priset så rejält jämfört med förra Bronzon!!)
Har redan sålt en njure så finansieringen är löst; det är mer att lyckas få en tilldelad till sig, efterfrågan är helt absurd.. :(
Får se om någon av mina typ bokstavligen 13 krokar mot all förmodan får hugg :hilarious:

Senast ändrad:
Nupp, inte alls :rolleyes: (gris-Panerai som höjer priset så rejält jämfört med förra Bronzon!!)
Har redan sålt en njure så finansieringen är löst; det är mer att lyckas få en tilldelad till sig, efterfrågan är helt absurd.. :(
Får se om någon av mina typ bokstavligen 13 krokar mot all förmodan får hugg :hilarious:

Klart det blir en, vore så jäkla grymt! Jäkla paneristis till att alltid locka med grymma klockor :)

Fick precis hem en Vanguard från Gruppo Gamma!

Min fästmö blev helt betagen av den, men dessvärre är den lite för "maskulin" för henne (=lite väl stor och tjock)

Har ni något tips på lite mindre klockor i brons (eller mässing)? Prisläget bör ligga under 10' för att vara intressant...

En fråga till; Jag fick bara ett armband till min Vanguard, + någon form av smycke (snöre+bronstråd med Gruppo Gamma logga),
Brukar man inte få med två armband från dem?

/Lasse

Fick precis hem en Vanguard från Gruppo Gamma!

Min fästmö blev helt betagen av den, men dessvärre är den lite för "maskulin" för henne (=lite väl stor och tjock)

Har ni något tips på lite mindre klockor i brons (eller mässing)? Prisläget bör ligga under 10' för att vara intressant...

En fråga till; Jag fick bara ett armband till min Vanguard, + någon form av smycke (snöre+bronstråd med Gruppo Gamma logga),
Brukar man inte få med två armband från dem?

/Lasse

Armada a1 är liten bärs mindre än 42mm den är. Dock tjock!

Tillbaka
Topp