• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i filmer/serier osv...

Jag har sett Spacey bära 5 olika klockor, men den som brukas mest är nog IWC:n. Inte sett några närbilder men allt är high end.

Edit: Karaktären "Peter Russo" bär en väldigt fin och framhävd Sub.

Sorry för aningen OT, men det handlar trots allt om video.

Vilken klocka har herr Bieber här? Någon heldiamantsrolle, eller (syns bland annat vid 0:19 och längre fram)? EDIT: Relativt bra bild vid 1:11,

Såg Terror på Elm Street som är en gammal favoritfilm men lade märke till att en ung Johnny Depp sportade klocka på Natoband...

nes017.JPG

Ed Sheeran kör på en Hublot Skull Bang

hLer6ZV.png

Oj! Postade visst i fel tråd, tänkte posta i kändisklocktråden :/

Lite klockspottning i Karl Pilkingtons nya serie "the moaning of life"
säljaren - some people can actually appreciate the research and the study, because watchmaking is art
Karl - Well it used to be.I mean, Its not hard now! We've got men on the moon ( :banghead::facepalm: )
zfXV5Tk.jpg

1tTPknO.jpg
SSt2xHa.jpg

Jag tyckte att den var rätt seg, men kollade mest för att titta på kläderna... Kanske ska börja kolla igen nu när mitt klockintresse vuxit!

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Jag tittar på den nu, är på säsong 3. Håller med om att den är lite seg.
Även jag började titta på den pga kläderna och det blev mkt bättre när britterna kom in :)

Dock inte jätte många klockor, speciellt inte i närbild.

Jag tittar på den nu, är på säsong 3. Håller med om att den är lite seg.
Även jag började titta på den pga kläderna och det blev mkt bättre när britterna kom in :)

Dock inte jätte många klockor, speciellt inte i närbild.

Då behöver jag inte börja titta igen, tack för besparad tid ;)

Skickas från min iPhone via Tapatalk

• Like
Reactions: PIC
Tillbaka
Topp