Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I och med den kommande filmen (och brist på annat) kollade jag igenom Entourage igen. Kan säga att det finns många trevliga klockor där!
Vet man när Entourage-filmen kommer?
Vet man när Entourage-filmen kommer?
Dreglar över Don Drapers JLC Reverso. Började titta på Mad Men igen bara tack vare klockvalet. Blir mer och mer sugen på en guldfärgad istället för stål.
Go 4 gold! Går att hitta till riktigt bra pris om du har tålamod.
Skickas från min iPhone via Tapatalk[/IMG]
Skickas från min iPhone 9 via Tapatalk
Dreglar över Don Drapers JLC Reverso. Började titta på Mad Men igen bara tack vare klockvalet. Blir mer och mer sugen på en guldfärgad istället för stål.
Skickas från min iPhone via Tapatalk[/IMG]
Guldfärgad?? Hoppas innerligt att du syftar på helguld och inte någon guld doublé eller liknande.
Den är fin i guld också, var faktiskt ett tag sugen på att uppgradera men det är ändå dubbelt så mycket för en beg. GT i Guld mot en i stål...Jag fann modellen i stål tillräckligt fantastisk och hade svårt att motivera att lägga över 50k på en dressklocka.
Vet inte om det nämts tidigare i tråden..
Såg iallafall The American igår på julaftonskvällen och där sportade George Clooney en Speedmaster.
Gick förbi en affisch på nära håll idag och kunde då se vad det var! Leo är ju ett av deras ansikten så inte så konstigt.
Nämligen:
Ser ut som min, den du länkat till ser ut som en dammodell men kanske inte är det, svårt att se på luren.
Viggo Mortensens granithårda karaktär "Nikolai" från Cronenbergs film "Eastern Promises".
Vad bär denne bläckförseglade våldsverkare egentligen?
En Jaeger-LeCoultre Master Control satt tungt som en volta i Gulag.