• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i filmer/serier osv...

I och med den kommande filmen (och brist på annat) kollade jag igenom Entourage igen. Kan säga att det finns många trevliga klockor där! :)

Spottade fd. Dr. Cox i serien Ground Floor bärandes denna..

Groundfloor_zpsc6c61b5a.jpg

Panna av okänt slag. Var tyvärr inte HD kvalitutta på vare sig serie eller bild..

Dreglar över Don Drapers JLC Reverso. Började titta på Mad Men igen bara tack vare klockvalet. Blir mer och mer sugen på en guldfärgad istället för stål.

Skickas från min iPhone via Tapatalk[/IMG]

Dreglar över Don Drapers JLC Reverso. Började titta på Mad Men igen bara tack vare klockvalet. Blir mer och mer sugen på en guldfärgad istället för stål.

Skickas från min iPhone via Tapatalk[/IMG]

Guldfärgad?? Hoppas innerligt att du syftar på helguld och inte någon guld doublé eller liknande.

Den är fin i guld också, var faktiskt ett tag sugen på att uppgradera men det är ändå dubbelt så mycket för en beg. GT i Guld mot en i stål...Jag fann modellen i stål tillräckligt fantastisk och hade svårt att motivera att lägga över 50k på en dressklocka.

Guldfärgad?? Hoppas innerligt att du syftar på helguld och inte någon guld doublé eller liknande.

Den är fin i guld också, var faktiskt ett tag sugen på att uppgradera men det är ändå dubbelt så mycket för en beg. GT i Guld mot en i stål...Jag fann modellen i stål tillräckligt fantastisk och hade svårt att motivera att lägga över 50k på en dressklocka.

Tror Don kör Tribute modellen faktiskt.

Säg till nästa år om du vill uppgradera dig så kan jag köpa din!

Skickas från min iPhone 9 via Tapatalk

Vet inte om det nämts tidigare i tråden..

Såg iallafall The American igår på julaftonskvällen och där sportade George Clooney en Speedmaster.

iBnQSEN.png

Rolex Submariner i senaste Halloween filmen. Sitter på psykologen till Myers handled.

Cartier och Tag Heur i 88 Minutes med Al Pacino. Pacino rockar Tag Heur medan en annan kör Cartier.

Halloween behöver ni inte ens titta på, bland de sämre filmerna jag någonsin sett. Alla kategorier.

Skickas från min iPhone 9 via Tapatalk

Gick förbi en affisch på nära håll idag och kunde då se vad det var! Leo är ju ett av deras ansikten så inte så konstigt.
Nämligen:
1269783_130407132020_69_to74_,60_042.JPG

wolf-of-wall-street-poster2-610x903-1.jpg

Tillbaka
Topp