Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollar serien 'American Horror Story' nu och lade märke till att Dylan McDermott ser ut att sporta en Rolex Sub och det verkar stämma...
Jay Pritchet i Modern Family, kör han vittavlad Daytona ibland?
Ni vet, Al Bundy.
Vart kan man hitta denna klocka? Va heter den o vad är det för ref?Ser ut som min, den du länkat till ser ut som en dammodell men kanske inte är det, svårt att se på luren.
Vart kan man hitta denna klocka? Va heter den o vad är det för ref?
Gick förbi en affisch på nära håll idag och kunde då se vad det var! Leo är ju ett av deras ansikten så inte så konstigt.
Nämligen:
The Wolf of Wall Street
Leo kör på Tag Heuer och Jonah Hill lirar guld Daytona!
Jag såg filmen på bio i fredags och la då märke till klockorna. Idag googlade jag fram rätt bilder med någorlunda bra kvalité.Jag tvivlar på att du tagit dessa bilder på en biograf. Men så bra kvalité, redan?!
Jag såg filmen på bio i fredags och la då märke till klockorna. Idag googlade jag fram rätt bilder med någorlunda bra kvalité.
Kan ju även vara pressbilder från filmen som filmbolaget ger ut, finns mkt sånt på tex imdb.comJag tvivlar på att du tagit dessa bilder på en biograf. Men så bra kvalité, redan?!
Förmodligen för att scriptan inte ska få ett helvete med att ställa om klockor etc inför omtagningar osv.Är det någon som har fattat varför kronan är alltid är ute i många filmer?
Förmodligen för att scriptan inte ska få ett helvete med att ställa om klockor etc inför omtagningar osv.
Kan ju även vara pressbilder från filmen som filmbolaget ger ut, finns mkt sånt på tex imdb.com
Kolla bild 11 tex:
http://www.imdb.com/title/tt0993846/mediaindex?ref_=ttmd_md_sm
Slökollade på Apollo 13 på TV i helgen och det var en härlig kavalkad av speedys, subbar och en herrans massa dressare som jag inte kunde märkesbestämma. Jack Swigert (den riktiga) bar ju en Root Beer men jag såg inte någon sådan i filmen tyvärr.
Inte illa, får se om Suits som klockintresserad. Många fina klockor som man har missat i filmer och serier genom åren.Harvey Specter i Suits rockar, såklart, Patek Phillipe 5004P Platinum Perpetual Calendar Split Second Chronograph.
För övrigt den bästa serien, ever.
Inte illa, får se om Suits som klockintresserad. Många fina klockor som man har missat i filmer och serier genom åren.
Vilket avsnitt visades den där skönheten i, om du minns?
S05E08 kan det ha varit !!
Han tog tid när nio snubbar skulle mördas...