Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya platina daytona i Suits s04e04, fet!
Fyfan vad illa det ser ut.Antar att termen "bilhandlarhäng" passerades några länkar sedan. Vad kan detta kallas?
Antar att termen "bilhandlarhäng" passerades några länkar sedan. Vad kan detta kallas?
Om det inte är en replica så käkar jag upp min pappegoja.Kollar på Geordie Shore.
Tror Gaz kör en Daytona
Om det inte är en replica så käkar jag upp min pappegoja.
Han körde Ferrari dit såg jag.Tydligen tjänar dom rätt bra på det där såg jag i nån dokumentär.
Har dock inte sett den närmre så vet inte om den är äkta.
Nu antar jag bara, men det är troligtvis rekvisita i så fall för att upprätthålla någon form av bild av "lyckad". Ursäkta för OT.
Nu antar jag bara, men det är troligtvis rekvisita i så fall för att upprätthålla någon form av bild av "lyckad". Ursäkta för OT.
Inte någon "riktig" film egentligen, men kollade på Apples egna reklamfilm om iPad Air, och upptäckte denna Seikodykare som sitter upp och ner!
Tony Sopranos DD "President" känns även den värd att nämna i denna tråd:
Såg den i helgen, den där GMTn var fan med i nästan varje scen. Sjukt snygg, och bra film!Rolex Gmt i "Gone Girl"
Bra film tycker jag
Såg den i helgen, den där GMTn var fan med i nästan varje scen. Sjukt snygg, och bra film!
Ray Donovans klocklåda.