Skillnad på sponsring och produktplacering.
Rolex har länge sponsrat tennis, hästsport, golf osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex har länge sponsrat tennis, hästsport, golf osv.
Men en ambassadör är något helt annat än en produktplacering i en film.Här står Federer med som Rolexambassadör: https://www.interwatches.com/blog/2010/02/25/ROLEX-AMBASSADORS-
Men en ambassadör är något helt annat än en produktplacering i en film.
Syftningsfel från min sida. Syftade på skådisarna - de som gås igenom i podcasten.keroro skrev: ↑
"Intressant att höra! För att spinna vidare på ämnet, hur är det då med alla dessa ambassadörer då? Jag läste ett inlägg i annan tråd där det stod att Rolex ambassadörer inte får betalt utan gör det för "äran" att bära Rolex. Själv har jag svårt att tro på detta men märkligare saker har hänt i världshistorien."
daviden skrev:
"Tror att det är så, iaf. om man lyssnar på podcasten. De går genom en herrans massa kändisar.
Rekommenderar att lyssna."
Sen några jag ej artbestämmt
Någon har kanske redan postat denna.. många sidor att läsa igenom
- Rolex?
- Omega
- Beautiful
Frågan man ställer sig är vem som tog beslutet att inkludera dessa rader i manuset
Någon har kanske redan postat denna.. många sidor att läsa igenom
- Rolex?
- Omega
- Beautiful
Frågan man ställer sig är vem som tog beslutet att inkludera dessa rader i manuset
Vad har James May på sig för klocka här?
Råkar du veta vilken säsong/vilket avsnitt det är? Jag kan nog hjälpa dig utifrån den informationen.
Såg Non-Stop med Liam Neeson igår och i en scen visar en av skådisarna tydligt en Patek under en sekund eller så. Någon som kan se om den är äkta utifrån den här bilden? Googlade lite och det verkar vara delade meningar om huruvida den verkligen är äkta. Att Patek skulle produktplacera en klocka i den filmen verkar högst otroligt om inte annat.
(Snodd bild)
Läst att den är Fake...
En IWC mark va? Vet inte exakta modellenVilken klocka ses just nu på Tommy Myllimäkis arm i Timells skärgårdskök på 4an?