• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i filmer/serier osv...

Är detta någn exklusiv klocka? Var på nyhetsmorgon av kocken Jonas Lundgren. Jag störde mig lite på att den satt så slappt, ska de verkligen sitta så slappt? Jag funderar på att korta min lite till nämligen, och den är inte så slapp som denna =)

C6uoTTI.jpg

rA9a1ze.png

Kanske redan har skrivits här men såg nyss första avsnittet på "state of affairs" med katherine heigle...

Nån som sett alla rollarna i den?!

Hon själv verkar sporta en dj 2 i hel guld?!?!!!?! (Säg att jag har fel snälla men den har dj feeling fast är för stor för hennes handleder.... = alltså måste vara en tvåa?)

Och en snubbe sportar en YM med blåa tavlan!!! [emoji57][emoji108] (känns som detta är en första i en serie/film med denna tavlan)

"Ressler" i Blacklist sportar vad som ser ut som någon blackout concept daytona. Ser ut så i mina ögon i alla fall, rätta mig gärna om jag fel.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    48.2 KB · Visningar: 114
seiko-skx009-175-robert-redford-all-is-lost.jpg

In the movie All Is Lost (2013), the main character played by Robert Redford is wearing a Seiko watch with 'Pepsi' bezel and dark blue NATO nylon strap.

The watch seems to be a Seiko SKX009!

Mr Jay Pritchard I modern family verkar nästa samla på fina klockor själv, brunt på rollar, panerai och vintage omega

Tillbaka
Topp