Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AP 15400?
Finns många fina klockor i House of Lies, desto svårare att printscreena
UNDERBAR SERIE!
Sökte efter en serie som var väldigt lik Suits vilket ledde mig till House of Lies, inte i samma nivå som Suits men det är bra definitivt. Man måste ju bara älska dialogen i podden - Shut th fuck up Doug
Datejust skymtas, behöver jag ens skriva ut skådespelare och film?
Ari Gold (Entourage) har ju en del trevliga pjäser - här en av de mindre modesta.
Såg Kingsmen igår, fan vilken bra film! Och den här snygga klockan var med =)
Datejust skymtas, behöver jag ens skriva ut skådespelare och film?
Såg Interstellar igår, en film som för övrigt är riktigt skruvad. Matthew McConaughey bär Hamilton i filmen. http://interstellar.hamiltonwatch.com/
Håller med om att den är bra men jag hade velat att filmen utelämnade alla förklaringarna på slutet så att den hade upplevts mer skruvad!En av de bästa scifi-filmer som gjorts. Inte alls skruvad.
"Ressler" i Blacklist sportar vad som ser ut som någon blackout concept daytona. Ser ut så i mina ögon i alla fall, rätta mig gärna om jag fel.
Har säkert helt fel men det ser ut som en dj iallafall när man förstorar!!
Heigl 'privat':
Jag skulle säga DD. Om det nu är samma klocka.