Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte Sussos rolex fake på tal om House of Cards? Francis klockor är kingHouse of cards, mycket bra serie som jag börjat se på netflix.
Kevin Spacey rockar IWC
http://blog.luxurybazaar.com/luxury-watches-house-cards-kevin-spacey-iwc/
House of cards, mycket bra serie som jag börjat se på netflix.
Kevin Spacey rockar IWC
http://blog.luxurybazaar.com/luxury-watches-house-cards-kevin-spacey-iwc/
Är inte Sussos rolex fake på tal om House of Cards? Francis klockor är king
Spoilers är ondskefullt, men kolla in hans klocka! En svart Sub med PCL känns inte rätt någonstansInte tänkt på det faktiskt, det är så mycket annat att koncentrera sig för att hänga med i serien
Men jag har bara sett 3 avsnitt så spoilra inte. :O
Spoilers är ondskefullt, men kolla in hans klocka! En svart Sub med PCL känns inte rätt någonstans
Spoilers är ondskefullt, men kolla in hans klocka! En svart Sub med PCL känns inte rätt någonstans
Kollar inte på homeland så det är inget jag kan svara på!Har han inte samma klocka i Homeland? I.e. hans privata?
...och i HoC: det är kocken som är mördaren.
Kollar inte på homeland så det är inget jag kan svara på!
I filmen Wallander - Saknaden sportar någon polisman en Omega Seamaster AT (?).
Kul scen men filmen i stort är en besvikelse rakt igenom.Från filmen "The Gambler". Faktum är att det är en drygt 4 minuter lång scen som kretsar kring just klockan, där de diskuterar hur mycket han vill ha för klockan. Det rör sig alltså om en Speedmaster, och han nämner "omega" ett par gånger i samband med scenen. Grym scen.
Fan, jag som hade tänkt se den ikväll..Kul scen men filmen i stort är en besvikelse rakt igenom.
Då har jag besparat dig de timmarnaFan, jag som hade tänkt se den ikväll..
Vad är mer passande än en "2 mill patek" på en .com miljardär. Person of Interest S02E13!
Skulle precis skriva det också. Ser inte riktigt kosher ut...Synd att inte den där "2mill pateken" lyckades rymmas inom filmbolagets budget
Det var den säkert inte heller, i en senare scen precis innan de stampa sönder den såg den fruktansvärt tjock ut. Lätt 20mm!Skulle precis skriva det också. Ser inte riktigt kosher ut...