Såg precis S04E01 av Million Dollar Listing NY och det vimlar av klockor i det högre prissegmentet; Daytona, guldsub, Hubbe, AP, etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte mig se platina DD också bl.a.Såg precis S04E01 av Million Dollar Listing NY och det vimlar av klockor i det högre prissegmentet; Daytona, guldsub, Hubbe, AP, etc.
I like. I like it aloooot!
Wall Street II
Fin Patek i "Non-Stop"
Tom Cruise bär en IWC IW3233 i en av mina absoluta favoritfilmer, Michael Manns Collateral
Såg filmen för ett par dagar sen. Grym rull! Är inget större fan Av Tom Cruise, men här gillar jag verkligen honomTom Cruise bär en IWC IW3233 i en av mina absoluta favoritfilmer, Michael Manns Collateral
Ett screenshot från Tomorrow never dies (1997).
Dålig kvalité men någon här lär kunna se vad de är för kul ändå!
Finfin! Breitling crosswind
Sågs i serien Sherlock , Sherlock nämner även vad det är för klocka
Relativt vanligt inom film att man har kronan utdragen så att "tiden står still", på så sätt slipper man jobbiga misstag vid omtagningar.Dicaprio i filmen wolf of wall street sportar en Heuer.
Är det bara jag eller ser kronan ut att vara i sin yttersta position på bilden?
Relativt vanligt inom film att man har kronan utdragen så att "tiden står still", på så sätt slipper man jobbiga misstag vid omtagningar.
Rolig serie. Jag som är ett stort fan av Doyles noveller om sherlock gillar denna moderna tappning.
Sågs i serien Sherlock , Sherlock nämner även vad det är för klocka
Hade jag varit knarkkung hade jag haft något bra mycket fetare.. Fast kör man en Aztek så kanske det inte är prio med en fet DD.Ingen mindre än Heisenberg själv rockar en TAG Heuer Monaco - Chronograph i sista säsongen av Breaking Bad! Då måste den vara fet. Fick ett tidigare obefintligt ha-begär.
Haha ja fyfan för den kärran. Gäller väl att behålla gubbauran så inte grannen rynkar på pannan.Hade jag varit knarkkung hade jag haft något bra mycket fetare.. Fast kör man en Aztek så kanske det inte är prio med en fet DD.
Vad rockar snubben i Britain's got talent?
Ser ut som den har ett "skelettur" eller vad man skall kalla det vid kl 6.