Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag som var rätt nära att lägga ut min dynamic chrono på köp & sälj! Nu börjar man tveka på om man ska ha kvar denSatt och kollade på Arkiv X och Mulder såg ut att ha en Omega Dynamic Chronograph. Sen hittade jag den här sidan, där de listar de olika klockor han haft. http://foxmulderswristwatch.com/brands
KvarJag som var rätt nära att lägga ut min dynamic chrono på köp & sälj! Nu börjar man tveka på om man ska ha kvar den
Ja, har alltid tyckt den modellen är ganska snygg och lagom storlek för mig, vet du hur mycket den på tradera gick för?
4.850kr
...men det var tydligen utan kronograf-funktioner, såg jag nu.
Man kan även se att loggan är vänd mot honom, dvs åt fel håll. Så han har alltså en "vanlig" DJ på "rätt" handled (alltså en klocka "avsedd" för vänster handled, på vänster handled) uppochner.Corrado "Junior" Soprano har på sig vad som ser ut som en Rolex Datejust 16013/16233, dock så är den "uppochnedvänd"/för vänsterhänta. Äkta? Någon som vet? Och uppspelningen ar alltså inte spegelvänd...
Edit: har han den på sig uppochned för marknadsföring kanske?
Edit2: Ser att även datumbubblan är "åt rätt håll" i förhållande till kronan.
Ja, nu när du säger det..Man kan även se att loggan är vänd mot honom, dvs åt fel håll. Så han har alltså en "vanlig" DJ på "rätt" handled (alltså en klocka "avsedd" för vänster handled, på vänster handled) uppochner.
Det kanske är så att andra ska kunna se tiden och berätta för honom.
En sub alternativt sea-dweller i filmen Focus.
14060 menade jag ju såklart..... Suck.Sub 16640
Jay i modern family glider sköna dinkor. Bland annat Rolex
Mycket! Tycker den serien är riktigt charmig när det kommer till klockor, och bra i största allmänhet! Phil har väl någon rolig klocka har jag för mig.
Jay har ju bland annat sportat en Sub, och relativt nyligen en Speedy. I de flesta avsnitt verkar han ha en vittavlad Daytona, och någon svart klocka som jag inte har koll på..
Sub 16640
Säker på det?14060 menade jag ju såklart..... Suck.
Mycket! Tycker den serien är riktigt charmig när det kommer till klockor, och bra i största allmänhet! Phil har väl någon rolig klocka har jag för mig.
Jay har ju bland annat sportat en Sub, och relativt nyligen en Speedy. I de flesta avsnitt verkar han ha en vittavlad Daytona, och någon svart klocka som jag inte har koll på..
Säker på det?
Är rätt övertygad om det med.Tror mer på en SD
Detta är fan inte okej boris!
Jag håller på att som serien. Snart klar med säsong 3. Genialiskt. Bättre än första vändan.Detta är fan inte okej boris!
SAKNAR DON ! Saknar mad men mer och mer ! Grym serie
Jag håller på att som serien. Snart klar med säsong 3. Genialiskt. Bättre än första vändan.
Nej. Letade datum men ser it som index. Dock tjock. Du har nog rätt.Säker på det?
Explorer?