Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blake är sååååå snygg!
The Age of Adaline
till och med från den ocharmiga vinkeln ser hon gudomlig.Blake är sååååå snygg!
Skamset följer jag Million Dollar Listings nästan enbart för klockornas skulle, Luis D. Ortiz rockar en Royal Oak Offshore. Gästinslag av Fredrik Eklunds guldsub
Fake(?) speedmaster i "The Strain"
15400.Royal Oak 15300r eller 15400r inte offshore på första bilden.
Bild nummer två är en Hublot Classic fusion?! i guld. Något så ovanligt som en riktigt snygg Hublot. Men någon Ap är det inte
FakeRaymond Reddington i Blacklist bär en Rolex GMT master 16700 på jubilee. Har även sett i vissa avsnitt att han bär något med mörk vridring som liknar en sub.
hur ser du det?
Var på bio förut ikväll och såg The Martian och hade en förutfattat tro om att den skulle försöka efterlikna Interstellar. Det stämde inte, men sen fick man se vilket märke på klocka som Matt Damon bär.
Och ja, det var en Hamilton
Nä, ingen RM det där.Den här, RM?
Misstänkte det - vad kan det vara?Nä, ingen RM det där.
Japp!"Fredde" körde väl en Panna i Solsidan igår?
Från en mycket grym serie nämligen Mad Men.
Fin Omega Seamaster DeVille.
Explorer:Oj, att jag lyckats missa det, som den Mad Men-fantast jag är. Fan vilken vacker Omega! Don Draper är klass rakt igenom, och man har ju sett honom bära såväl JLC som Rolex i serien.
Hittade en annan bild på hans Omega.