Tf105b
Basic
No problemo. Personligen har jag svårt för guldklockor, speciellt med bilhandlarhäng.Thanks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
No problemo. Personligen har jag svårt för guldklockor, speciellt med bilhandlarhäng.Thanks!
Jag håller med dig!No problemo. Personligen har jag svårt för guldklockor, speciellt med bilhandlarhäng.
Det är kattguld, (guldfärg),Vad är det för guldklocka i The wolf of wall street?
Ser väldigt liten ut på honom iaf.Jay i Modern Family har vad som ser ut som en platina daytona.
Äntligen! Den redan omdiskuterade Spectre-Omegan i ja, filmen Spectre.
...och spränga saker.
- But can it do anything?
- It tells the time.
Steve Carell har en subc i the big short... i scener som utspelar sig innan klockan kom
Killen i lila skjorta bakom (Vince?) sportade Rolex OQ. Den va lite tuff
Steve Carell har en subc i the big short... i scener som utspelar sig innan klockan kom
Är galet sugen på den filmen: kan man få ett snabbt omdöme?Såg The big short på bio igår, många fina klockor. Carells Sub-c sågs ju mycket, men noterade även att en av hans partners bar en Rolex OQ. Sen såg jag en guld-DD och någon ytterligare rolle. Vad tyckte du om filmen?
En lite udda film med många ekonom/bank termer som filmen kretsade kring - hur finanskrisen '08 uppstod. Var ett par roliga scener. Måste erkänna att varken jag eller mina 7 vänner som jag var på bio med förstod allt till 100%, det är väl kanske de små detaljerna som jag missade som gjorde att filmen inte får mer än 6.5/10 av mig. Inte dålig, men fan inte värd 8+/10..Är galet sugen på den filmen: kan man få ett snabbt omdöme?
Är galet sugen på den filmen: kan man få ett snabbt omdöme?
Du har all rätt till din åsikt - Men var hittar du liknelsen till Wolf of wall street?För mig som delvis pluggar nationalekonomi så var det fantastiskt intressant, då hela filmen kretsar kring finanskrisen 2008. Samtidigt hade den humorn i stil med Wolf of wall street (en hel del likheter överlag faktiskt). Skillnaden låg väl i att den här filmen var något mer verklighetsbaserad, och fungerade lite som en dokumentär. Det som drar ned betyget är att man inte riktigt visste var man hade filmen, då allt det fiktiva varvades med autentiska filminslag från 2005-2008. Slutklämmen fick för lite tid också, så första delen var i mitt tycke bäst. Betyg 7.5/10. Jag säger såhär - gillade du Wolf of wall street så bör du se den här.
Tack! Som ekonom känner jag mig hyfsat hemma i lingon så det ska jag nog ro hem @GudenFör mig som delvis pluggar nationalekonomi så var det fantastiskt intressant, då hela filmen kretsar kring finanskrisen 2008. Samtidigt hade den humorn i stil med Wolf of wall street (en hel del likheter överlag faktiskt). Skillnaden låg väl i att den här filmen var något mer verklighetsbaserad, och fungerade lite som en dokumentär. Det som drar ned betyget är att man inte riktigt visste var man hade filmen, då allt det fiktiva varvades med autentiska filminslag från 2005-2008. Slutklämmen fick för lite tid också, så första delen var i mitt tycke bäst. Betyg 7.5/10. Jag säger såhär - gillade du Wolf of wall street så bör du se den här.
Boiler Room och Margin Call. Möjligt att de nämnts tidigare.Nu går vi lite off topic - eller mycket...
Men - Någon som har ett par snabba tips om fler "finansfilmer" likt The big short, Too big to fail, Wolf of Wall Street, Enron: The smartest guys in the room?
Spelfilm eller dokumentär spelar ingen roll.
Filmer om finans- och bolagskrascher, ubåtsfilmer och 90-tals Hip-hop - det är mina guilty pleasures!
Du har all rätt till din åsikt - Men var hittar du liknelsen till Wolf of wall street?
Förutom just wall street.
Älskar wolfie och trodde att de skulle vara rätt så lika, men påminde inte det blekaste om Wolfie..
Nu går vi lite off topic - eller mycket...
Men - Någon som har ett par snabba tips om fler "finansfilmer" likt The big short, Too big to fail, Wolf of Wall Street, Enron: The smartest guys in the room?
Spelfilm eller dokumentär spelar ingen roll.
Filmer om finans- och bolagskrascher, ubåtsfilmer och 90-tals Hip-hop - det är mina guilty pleasures!
Boiler Room och Margin Call. Möjligt att de nämnts tidigare.
Du och jag har precis samma (utsökta) smak verkar det somMargin Call är riktigt bra, och sedan har du dokumentären Inside Job som likt The big short behandlar korruptionen inom den finansiella sektorn i USA.
Är det @leben i lila skjorta?
Korrekt.
Precis vart med i en annan rulle.