• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i filmer/serier osv...

Guldrolle med hangtagen kvar i första episoden av Billions.
Skärmavbild 2016-01-03 kl. 21.28.27.png

OT: hur var avsnittet? Är sjukt sugen men vill hålla mig så att jag har några avsnitt att sträckse...

Jag tyckte att det var väldigt lovande! Tror att det blir en av 2016 års bättre serier!

Har fastnat hårt i den serien!

Kan det finnas fler Suits-fans där ute?
Vad använder ex Harvey, Louis etc för klockor tror ni?

Jag konstaterar att det han visar på bild är fake, ja. ;)
Haha, är det så? Tycker bilderna är för små/lågupplösta för att se bra då jag inte är någon expert.
Kul att han gick med vad som såg ut som något Rolexförkläde/lång tröja i ett avsnitt också då :p

Edit: Är det rehauten och att pilen ser väldigt gul ut eller vad tänker du på?

Senast ändrad:
Tittar på nya säsongen av House of Cards när en karaktär sportar en klocka jag blev nyfiken på.

Ser ut som en PVD-behandlad dykare. Avsaknandet av AR kanske kan vara en ledtråd. Eller det tooliga bandet. Någon som vet/vågar gissa?
1.png

2.png

3.png

Tittar på nya säsongen av House of Cards när en karaktär sportar en klocka jag blev nyfiken på.

Ser ut som en PVD-behandlad dykare. Avsaknandet av AR kanske kan vara en ledtråd. Eller det tooliga bandet. Någon som vet/vågar gissa?
1.png

2.png

3.png

Det har ju vart en del IWC tidigare i HOC, är dålig på dem men kan det vara nåt sånt?

Galet många Lady DJ:s i HoC denna säsong! Gillas starkt. Mest av allt gillar jag dock Claires Cartier Tank på länk, skriker verkligen klass om kvinnor som bär sådana ur. Sedan är det ju en del IWC som förut, främst Portoguese om ögat inte sviker mig.

OT: Bästa säsongen hittills tycker jag.

Kollade Jay Lenos garage på Youtube när han testar nya NSX (brutalt ful IMHO). Någon som kan identifiera klockan ingenjör-snubben från Honda/Acura bär? Halvdan skärmdump med mobilen

tmp_12786-Screenshot_2016-03-05-16-31-09~2783993163.jpg

Tillbaka
Topp