Har du problem med det?Och du valde en lämplig beater att bära i filmen ... Klokt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du problem med det?Och du valde en lämplig beater att bära i filmen ... Klokt.![]()
Har du problem med det?
Njae jag tyckte ju att det var lämpligt och klokt val.
Tycker också det ser ut som en Hublot. Dock ser bezlen lustig ut? Svårt att se dock..Vet någon vad Aksel Hennie bär för klocka i rollen som Roger Brown i filmen Hodejegerne? Hublot?![]()
![]()
![]()
Vet någon vad Aksel Hennie bär för klocka i rollen som Roger Brown i filmen Hodejegerne? Hublot?
Ja, det är nog en Big Bang King det där.Tycker också det ser ut som en Hublot. Dock ser bezlen lustig ut? Svårt att se dock..
Ser ut att kunna stämma, tackar!Ja, det är nog en Big Bang King det där.
Edit: http://www.chrono24.com/en/hublot/big-bang-king-48mm--id3713124.htm
Vet inte om denna varit uppe tidigare då jag inte pallade kolla alla 33 sidor. Men Nick Nolte har en jävligt cool Sub 5512/5513 på sig i filmen "The Deep" från 1977.
I övrigt en jävligt bra film med den där speciella 70-tals känslan. Snygga undervattenscener i den med.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den måste jag se.. Tack för tipset
Vet inte om denna varit uppe tidigare då jag inte pallade kolla alla 33 sidor. Men Nick Nolte har en jävligt cool Sub 5512/5513 på sig i filmen "The Deep" från 1977.
I övrigt en jävligt bra film med den där speciella 70-tals känslan. Snygga undervattenscener i den med.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det någon som vet vad det är för klocka silvio har här ?
Vissa har ju sina egna klockor.. Vill minnas att bland annat Tom Selleck har en 1675 som är hans egna i bland annat Magnum PITror ni att klockorna som skådisar har på sig i filmer / series är deras egna eller "karaktärens"? Har alltid funderat på detKanske kan variera en del.
Tror ni att klockorna som skådisar har på sig i filmer / series är deras egna eller "karaktärens"? Har alltid funderat på detKanske kan variera en del.
Har för mig att han till och med har en platona?Har haft ryggskott under ett par dagar och kollat ( tyvärr ) igenom samtliga episoder av Modern Family, där vår Al Bundy har flertalet olika rolex, bla daytona och sub i senare säsonger. Han spelar Jay och den andra fadern som kallas Phill har på de 2 senaste säsongerna en GmTc.
Edit: orkade inte lägga in bilder.
Har för mig att han till och med har en platona?
Det stämmer om Daytonan. Lade ut en bild tidigare här i tråden.Har för mig att han till och med har en platona?
Han har också bl.a en panna keramisk 10 dagars
Peter Burke i White Collar sportar en Links of London Portobello Silver Chrono
![]()
Ett kasst "parfym-ur" eller helt ok?
Han hade på sig en 1680 i den filmen.Vet inte om denna varit uppe tidigare då jag inte pallade kolla alla 33 sidor. Men Nick Nolte har en jävligt cool Sub 5512/5513 på sig i filmen "The Deep" från 1977.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()