SubC i The Big Short:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är den? Sjukt laddad inför denSubC i The Big Short:
Helskön, vrickad blandning mellan komedi och allvar.Hur är den? Sjukt laddad inför den
Tror faktiskt det är en 16610 och inte en SubC. Trodde också det var en SubC då ringen reflekterade som en keramisk. Finns bättre bilder då han sitter utomhus och håller händerna för huvudet, då ser man kronskydden som tillhör de femsiffriga modellernaSubC i The Big Short:
Tog en ny skärmdump från ett senare tillfälle i filmen och jag tror jag står fast vid mitt första uttalandeTror faktiskt det är en 16610 och inte en SubC. Trodde också det var en SubC då ringen reflekterade som en keramisk. Finns bättre bilder då han sitter utomhus och håller händerna för huvudet, då ser man kronskydden som tillhör de femsiffriga modellerna
EDIT: Sedan kom väl den keramiska suben 2010 tror jag? Filmen ska ju "utspelas" för det mesta fram till 2008, tror de måste ha tänkt på det, kanske..
Sub C, 100%. SorryTror faktiskt det är en 16610 och inte en SubC. Trodde också det var en SubC då ringen reflekterade som en keramisk. Finns bättre bilder då han sitter utomhus och håller händerna för huvudet, då ser man kronskydden som tillhör de femsiffriga modellerna
EDIT: Sedan kom väl den keramiska suben 2010 tror jag? Filmen ska ju "utspelas" för det mesta fram till 2008, tror de måste ha tänkt på det, kanske..
Tog en ny skärmdump från ett senare tillfälle i filmen och jag tror jag står fast vid mitt första uttalande
Sub C, 100%. Sorry
Hollywood tänker inte alltid på tidsenlighet
Applåderar dedikationen att posta på KS mitt i en film. Har själv gjort det några gånger, till fruns märkbara irritation...I Elisabethtown (som går på sjuan just nu) bär Orlando Bloom en PAM127.
Det är ju bara av omtanke, väl? Ser jag en snygg klocka blir det svårt att koncentrera sig på annat innan det är utrett...Applåderar dedikationen att posta på KS mitt i en film. Har själv gjort det några gånger, till fruns märkbara irritation...
Är väl en Tank?Harrison Ford kör något typ av Reverso i guld i Jagad. Bevisar ju att den passar lika bra till blodig t-shirt som till smoking.
GMT-visaren är kortare än vad min fotbollskarriär var...
Är väl en Tank?
Person of Interest, säsong 2, avsnitt 14 One percent
Jepp, precis vad jag tänkte, krävs rätt bra syn!Mekaniskt ur som visar tiden ner på nanosekunder?
Har han skruvat ur kronan? :/Bill Murray i Lost in Translation med en DJ
Vanligt i filmer för att man ska slippa ändra tiden vid omtagningar har jag läst nånstansHar han skruvat ur kronan? :/
Billions rockar och men tyvärr har min älskade fattat tycke för den serien och vill slå mig i skallen med något hårt när jag försöker pausa och glo på alla trevliga klockor som flashar förbi.... :-(Hej, Paul Giamattis rollfigur Charles "Chuck" Rhoades Jr. i tv-serien Billions visade i avsnittet som släpptes igår på HBO att han har en riktigt nice dinka. Kan forumet hjälpa till och identifiera den? TV-serien Billions är för övrigt riktigt bra, iallfall om man tycker om drama i finansvärlden.
Hemsk fakePerson of Interest, säsong 2, avsnitt 14 One percent
- Stor urtavla. Check!Såg en fake pp i nya säsongen av House of Cards