Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sök bland gamla inlägg...
Finns massor att se…köpte en SubC där förra sommaren hos Nick Sarlis (Rolex AD).
Bumpar upp denna tråd igen. Nu som varit där nyligen. Hur var prisläget hos AD? Rolex alt omega? Lite billigare, mkt billigare eller same same som hemma?
Jo jag hittade den posten, men där stod inget om prisläget.
Ingen betalar väl det svenska listpriset på Rolex?Vad är ett bra pris då? Jämfört med svenska listpriset?![]()
Fast han har ju köpt en Breitling och inte en RolexIngen betalar väl det svenska listpriset på Rolex?
Haha, vad hände där? Antingen vägrar min telefon skriva Breitling, eller så fick jag mentalt hjärnsläpp.Fast han har ju köpt en Breitling och inte en RolexSe inlägget ovan mitt. Sen är det iofs samma sak där men det känns enklare att jämföra med kontra ett hypotetiskt prutpris hos svenska AD.
Det är inte alls illa pinkat!36000 ca.
Känns som ett intressant läge att handla i Rhodos nu, någon som fått prisuppgifter på en sub 114060?![]()
Alla butiker utom rolexbutiken ligger i gamla stan. Där är det svinvarmt även när solen gått ner.Nån som har varit där i det sista som kan säga hur klockläget ser ut? Ska dit om nån vecka, och det hade varit kul att kika på klockor om tjejen nu bestämmer sig för att ligga på stranden hela dagen.![]()
Alla butiker utom rolexbutiken ligger i gamla stan. Där är det svinvarmt även när solen gått ner.
Ta med dig tjejen dit (på kvällen), och låt henne gå och titta på sjalar och annan skit, om hon är för taskig för att följa med dig in i butikerna![]()
Är i rhodos nu, rolex butiken i stan var tyvärr stängd, finns ett par panerai butiker i gamla stan men tyvärr inte gått in och kikat läget! Inser nu att detta inlägg är ganska värdelöst, för mkt lokalt vin!
Då kan jag rekommendera ett besök på Kounakis ena butik där det fanns en del Panerai och Breitling framförallt men även Cartier och Longines hade de i den och tvärs över gatan hade den en till affär där IWC och Tag såldes. I den första av dessa så jobbade det en Norska ena dagen jag va inne och en holländska den andra gången. Båda väldigt trevliga och serviceminded så väl värt ett besök helt enkeltTack för tipset!Hon har börjat snegla på en datejust, så kanske finns hopp.
Hm... Har ju varit sugen på en panna ett tag, åker den 2:e augusti, så får gå inom och kolla läget där.![]()
När jag mena stängd så mena jag att jag var där på en söndag på kvällen, butiken i sig har säkert annars öppet normala tiderTack för tipset!Hon har börjat snegla på en datejust, så kanske finns hopp.
Hm... Har ju varit sugen på en panna ett tag, åker den 2:e augusti, så får gå inom och kolla läget där.![]()
Åker också 2/8...Tack för tipset!Hon har börjat snegla på en datejust, så kanske finns hopp.
Åker också 2/8...