• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor i tuffa miljöer

B1884

Audemars
2-Faktor
IMG_20160807_160626.jpg
 

Writer136

Panerai
Jag brukar inte moralpredika men det kanske är dags att växa upp lite?

Någon ska i slutändan betala för att sanera din "konst".

Föreslår att du startar ett konto på flashback så vi kan hålla isär skadegörelse och klockintresse.

Njae jag är en bit över 30 ändå o vi har alla våra hobbys/livsstilar.
För o jämföra nån som är ett fan av iron maiden när den är 15 är nog det när den är 45 också. Jag målar med folk som är 45 också.
Jag har ett instagramkonto för min graff men nu var det en bild på min klocka i en tuff miljö och det anser jag ändå en bangård med tåg vara.

Sen vettefan om smutsiga gamla godsvagnar som knappt tvättas är så mycket att bli upprörd över :)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Om man ska lyfta det till en forumfråga - hur hantera inlägg som beskriver begången brottslighet? Om jag förstått rätt är upptakten skadegörelse oavsett vad vissa vill kalla det. Borde kanske finnas något i forumreglerna om det (kanske redan finns, har inte kollat).
Jag säger det samma. Extremt värdelöst beteende ur ett samhällsperspektiv.
I andra fall läxas folk snabbt upp när det, enligt gängse uppfattning, simmas i grumliga vatten, men detta är ju till och med straffbart! Det, om något, är nåt att uppröras över på riktigt!
@Denke @daviden @Ministern
 

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Njae jag är en bit över 30 ändå o vi har alla våra hobbys/livsstilar.
För o jämföra nån som är ett fan av iron maiden när den är 15 är nog det när den är 45 också. Jag målar med folk som är 45 också.
Jag har ett instagramkonto för min graff men nu var det en bild på min klocka i en tuff miljö och det anser jag ändå en bangård med tåg vara.

Sen vettefan om smutsiga gamla godsvagnar som knappt tvättas är så mycket att bli upprörd över :)

Måste väl vara bland det dummare och onödigaste man kan göra. Kan likställas med att slå sönder busskurar och repa bilar. Har lila mycket förståelse för din konst som personrån och inbrott.
 

leiden

Rolex
Njae jag är en bit över 30 ändå o vi har alla våra hobbys/livsstilar.
För o jämföra nån som är ett fan av iron maiden när den är 15 är nog det när den är 45 också. Jag målar med folk som är 45 också.
Jag har ett instagramkonto för min graff men nu var det en bild på min klocka i en tuff miljö och det anser jag ändå en bangård med tåg vara.

Sen vettefan om smutsiga gamla godsvagnar som knappt tvättas är så mycket att bli upprörd över :)
Har du fått tillstånd att måla på dem av vagnarnas ägare? I så fall är det okej. Om inte så är det ett förkastligt beteende oavsett vad du tycker om vagnarna i fråga eller andra saker som du bestämmer dig för att måla på. Punkt.
 
Topp