MrHamilton
Basic
Bostadsbygge i Årstadal...
Satan vad jag saknar min PO när jag ser den här bilden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pappa (?) är ett tufft jobb utan tvekanTuffare miljö får man leta efter![]()
![]()
PO är en stenhårt snygg klocka, suget ökar varje gång man ser enBostadsbygge i Årstadal...
![]()
Lite barnasinne finns väl kvar någonstansPappa (?) är ett tufft jobb utan tvekaneller har du väldigt mycket av barnasinnet kvar ?
![]()
Absolut en råålex passar i alla lägenServicedags! DJ:n är ju egentligen ingen beater, och andligt passar den bättre i tv-serien Dallas än på taket till en förskola, men det är fördelen med Rolex, de är alltid rätt. Alltid.![]()
Tuffa och tuffa... nog pirrade det till i batteriet på klockan någon gång.
![]()
![]()
![]()
TackarMycket fina klockor och bilder![]()
Är du på arvid Tydén?Tufft och blött väder idag
![]()
Avundas lite de på posten kontoret
![]()
Men jobba är kul![]()
Vad är det för seiko på klätterbilden?Tuffa och tuffa... nog pirrade det till i batteriet på klockan någon gång.
![]()
![]()
![]()
Stämmer bra detÄr du på arvid Tydén?
Är det du din jävel som ser till så alla mina bilar är fast i trafiken?!?!?!?Stämmer bra det![]()
Menar du alla transporter och folk som kommer till bygget? Isf är jag delvis skyldigÄr det du din jävel som ser till så alla mina bilar är fast i trafiken?!?!?!?
![]()
Sne435 padi solar. Nöjd med den, länken tycker jag hade kunnat vart bättre.. bär den bara på nato.Vad är det för seiko på klätterbilden?
Betongtillverkning.Menar du alla transporter och folk som kommer till bygget? Isf är jag delvis skyldigvar jobbar du då ?
![]()
Tack Den sitter perfekt!Så snygg combo
Ååå helikopter är så häftigt att åka, blir sugen på att göra det igen![]()
Kanske inte så tufft men jag tycker att den gjorde sig bra i helikoptern!
Grymm bildRepost!![]()
Öppnar du vinflaskor med hammare?
Inbrobbstjuv ? (Ursäkta mycket dåligt skämt)