Nice klocka, lagom toolig!Tuff och tuff miljö.
Men det är ju kul att slå kravallstaket
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice klocka, lagom toolig!Tuff och tuff miljö.
Men det är ju kul att slå kravallstaket
![]()
Jag hämtade ut sen igår efter ha haft den inlämnad för att en luftventil sköt på brotten så bland annat kronhalsen lossnade. Känner mig lite busig nuNice klocka, lagom toolig!
Du får skriva felrapport och skicka uppåt så kungen förstår vikten av att ge de anställda en vettig klocka att bära i fältJag hämtade ut sen igår efter ha haft den inlämnad för att en luftventil sköt på brotten så bland annat kronhalsen lossnade. Känner mig lite busig nu![]()
Dock gjordes detta i det civila mörkret. På en fabrikDu får skriva felrapport och skicka uppåt så kungen förstår vikten av att ge de anställda en vettig klocka att bära i fält![]()
Hoppla! Är det färg eller olja? Vad är det för klocka?![]()
Thats it![]()
Den där är en riktigt fräck lyxbeater! Synd att den är så jäkla stor baraDenna tråd förtjänar en bump! vill se fler klockor användas ordentligthar en ny beater på ingång också så kommer nog fler bilder framöver..
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite delade känslor för den faktisktDen där är en riktigt fräck lyxbeater! Synd att den är så jäkla stor bara
Sant. Vanliga stift hade kanske varit att föredra. Jag är också försiktig med klockor i arbetet. Jobbar mest på kontor men springer även runt i industrin. Är väldigt rädd om min BB36 men hey, man får försöka slappna av. Ju mer jag blir bekväm med en klocka ju mer kan jag njuta av denLite delade känslor för den faktiskt
Håller med dig om storleken,dock är den ju jäkligt lätt så det väger ju upp mot storleken.
Bandhornen gör ju att man blir ganska begränsad till möjligheterna att variera, vilket är lite tråkigt.
Sen känner jag mig på gränsen till lite obekväm att använda en så pass dyr (allt är relativt så klart) klocka i arbetet, oroar mig för mkt för att skada den trots att den enligt Breitling ska vara hårdare än stål och vara svår att repa!
Är mer rädd att en flisa ska gå av eller man ska bryta ett bandhorn om den får ett kraftigt slag/stöt.
Så är det ju, ju mer man använder den och efter hand som den får lite dings så slappnar man av merSant. Vanliga stift hade kanske varit att föredra. Jag är också försiktig med klockor i arbetet. Jobbar mest på kontor men springer även runt i industrin. Är väldigt rädd om min BB36 men hey, man får försöka slappna av. Ju mer jag blir bekväm med en klocka ju mer kan jag njuta av den![]()