Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näst sista chronon, klistermärket, AF1 Boden?
Är chronografen lika snabb som en big pilot att ändra tid ? Eller är den långsam?IWC flygare är svår slagna.![]()
![]()
![]()
Får säga pass på den. Prövade den vid event med Krons nu i höstas. Så det är inte min klocka.Är chronografen lika snabb som en big pilot att ändra tid ? Eller är den långsam?
Aha okej tack ändå !Får säga pass på den. Prövade den vid event med Krons nu i höstas. Så det är inte min klocka.
Snygga och stämningsfulla bilderZ-Svart, pansarvärnshelikopterkompaniet vid dåvarande AF1 i Boden. ”Att verka utan att synas” var devisen för förbandet, skrivet på latin på märket. En klocka skall ju däremot både verka och synas. I alla fall i denna tråd. Bra spanat för övrigt, har du tjänstgjort i Boden?
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygga bilder som alltid! Fastnad lite för din Seiko, den ser väldigt trevlig ut och har hög läsbarhet!Z-Svart, pansarvärnshelikopterkompaniet vid dåvarande AF1 i Boden. ”Att verka utan att synas” var devisen för förbandet, skrivet på latin på märket. En klocka skall ju däremot både verka och synas. I alla fall i denna tråd. Bra spanat för övrigt, har du tjänstgjort i Boden?
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilden är fin, fast det är nog den enda där jag inte kan se vad klockan faktiskt var när bilden togs. Så läsbarheten var ju inget vidare i praktiken.Bjuder på en stabil nattläsare
Som inte behöver "laddning"
Lumimox Navy Seals
![]()
Bilden är fin, fast det är nog den enda där jag inte kan se vad klockan faktiskt var när bilden togs. Så läsbarheten var ju inget vidare i praktiken.
Den där Seikon. Så snygg.Z-Svart, pansarvärnshelikopterkompaniet vid dåvarande AF1 i Boden. ”Att verka utan att synas” var devisen för förbandet, skrivet på latin på märket. En klocka skall ju däremot både verka och synas. I alla fall i denna tråd. Bra spanat för övrigt, har du tjänstgjort i Boden?
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan bara instämma!Vilken dykare som helst från Seiko.
Jag har en. Jättenöjd. Funkar till det mesta. Här på mina 16.5 cm handleder.Funderar på att skaffa en Oris ProPilot 41 mm, alternativt en Oris Big Crown Pointer Date. Är det någon som äger någon av dessa som vill dela med sig av sina erfarenheter? Tar även gärna emot rekommendationer på alternativ som rör sig inom samma prisklass.