• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor ni från början tyckte var fula men sedan ändrat åsikt om

Jag kunde för mitt liv inte begripa hur någon kunde betala pengar för att bära Panerai.
Nu får den all handledstid.

CAB172F2-8AE6-4085-8A35-8BCD54164AAC.jpeg
 
Alltid haft svårt för Rolex, samtliga modeller, fram tills att jag köpte min första. Då förstod jag. Till skillnad från många andra här, märker jag, började jag med en Panerai
 
Panerai! Tyckte dom inte alls va nått å ha! Nu äger man 2 ;)
Sen får man säga Vacheron!
Tyckte overseas va ful! Nu älskar jag den!
 
Rolex Sub. Hur kunde någon spendera pengar på en sån?! Och vad var grejen med tudor??
Men saker och ting förändras. Har ett par andra jag vill testa på vägen dit :watching:
 
Har haft svårt för alla kronografer med 7750 möblering av subdailsen (12,9,6). Tyckte att asymmetrin var jobbig. Men nu dreglar jag efter IWC flygare o dyl.
 
Sinn 556. Allt med den upplevde jag som tråkigt. Kunde inte förstå hur den kunde rekommenderas till höger och vänster, inget för mig!
20180110_101945.jpg

I april förra året hade jag uppenbarligen ändrat uppfattning och nu kan jag inte tänka mig att vara utan den :)
Sedan blev det en Sinn till av bara farten :D
 
Trodde jag var ensam med att ogilla Panerai; att alla andra älskade dem. Tyckte inte alls de var snygga förrän jag en dag helt plötsligt älskade vissa ref. Tänkte att det var väl bara jag som vart dum i huvudet. Aldrig känt igen mig så mycket som i den här tråden! Ändå märkligt att så många känner så
 
AP RO.

Trodde jag var ensam med att ogilla Panerai; att alla andra älskade dem. Tyckte inte alls de var snygga förrän jag en dag helt plötsligt älskade vissa ref. Tänkte att det var väl bara jag som vart dum i huvudet. Aldrig känt igen mig så mycket som i den här tråden! Ändå märkligt att så många känner så

Gillar fortfarande ingen Panerai. Tror inte jag nånsin kommer göra det.
 
Hade svårt för både rolex submariner och gmt i början, nu sitter jag på en gmt Batman och överväger en sub inom en inte allt för avlägsen framtid :)
 
Panerai funkar inte alls för mig, fattar inte grejen med den, tycker den är en styggelse av sällan skådat slag.
Men man kan ju alltid ändra sig
 
Rolex Daytona. Äger ingen själv men skulle inte ha några problem att göra det. Men bara för några år sedan så hade många andra gått före.
 
Personligen har jag haft svårt för klockor på länk, speciellt Rolex .
Dock gillade jag vintage daytona förr.
Numera spanar jag in flertalet med länk och är mer å mer intresserad av Rolex.
Konstigt hur det ändras.
 
Tillbaka
Topp