Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma för mig. Inte ”ful” kanske, men helt klart ”det där är inget för mig”-stämplad. Nu står den på inköpslistan.Speedmaster för mig
Trodde jag var ensam med att ogilla Panerai; att alla andra älskade dem. Tyckte inte alls de var snygga förrän jag en dag helt plötsligt älskade vissa ref. Tänkte att det var väl bara jag som vart dum i huvudet. Aldrig känt igen mig så mycket som i den här tråden! Ändå märkligt att så många känner så
Har fortfarande lite svårt för den. Men som sagt, man kan ju alltid ändra sig.När jag började hänga här tyckte jag denna var apful, men numera skulle jag lätt kunna tänka mig att äga en
![]()