Salesmayne
Silver
Förstår verkligen folk som inte gillar den, men ni växer väl upp ni också..
I mitt fall är det högst troligt. Jag kommer nog aldrig kunna bära den däremot då den ser absurdt chunky ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår verkligen folk som inte gillar den, men ni växer väl upp ni också..
För att inte tala om 1200m!I mitt fall är det högst troligt. Jag kommer nog aldrig kunna bära den däremot då den ser absurdt chunky ut!
Haha en vacker dag kanske...Förstår verkligen folk som inte gillar den, men ni växer väl upp ni också..
Denna:
![]()
Nu är den en graal för mig. Tyvärr kommer min ekonomi aldrig att tillåta denna eller ens nära. :-(
Shit jag visste inte att man kunde tycka Nautilus var ful... En vit 5711 hade jag nästan kunnat bli OWG med.Denna:
![]()
Nu är den en graal för mig. Tyvärr kommer min ekonomi aldrig att tillåta denna eller ens nära. :-(
Visst kan man det. Jag har alltid tyckt att 5711 är ful och tycker fortfarande det.Shit jag visste inte att man kunde tycka Nautilus var ful... En vit 5711 hade jag nästan kunnat bli OWG med.
Rolex. Känner fortfarande inget sug efter något annat än explorer I/II då jag är en enkel man och inte traktar efter ädelmetaller etc. Men, har börjat uppskatta de olika modellerna mer och mer.
Många har/ har haft svårt för panerai. Inte jag, jag känner inget alls.
HAHA. Jag gillade faktiskt inte 5711 (eller 3700 för den delen) från början. Det var absolut acquired taste för mig. Nu älskar jag den. Men även när jag började gilla 5711 hade jag svårt för 5712:ans assymetriska urtavla. Men idag - *Dreggel deluxe*!Shit jag visste inte att man kunde tycka Nautilus var ful... En vit 5711 hade jag nästan kunnat bli OWG med.
Vad kostar den reffen?
Denna:
![]()
Siffrorna på datejusten gör den helt omöjlig för mig. Racingsiffror borde begravas någonstans under ett halvt ton betong...Jag tyckte Rolex Datejust eller Explorer I såg ut som "Lära-sig-klockan-klockor" som man hade i lågstadiet.
![]()
HahaSiffrorna på datejusten gör den helt omöjlig för mig. Racingsiffror borde begravas någonstans under ett halvt ton betong...
Instämmer helt, hade svårt för fyrkantiga klockor överlag egentligen. Nu tycker jag dom är skitcoola, speciellt Monaco’nDen här tyckte jag var asful en gång i tiden. Känns som en feberdröm... Älskar den nu så klart. Är faktiskt på jakt efter något liknande just nu. Lite mer plånboksvänligt iofs
![]()
Nautilus är fin, i många utföranden, men i denna tycker jag den inte är någon höjdare...![]()
He he, samma här. Det är Steve McQueens och Walter Whites fel alltihop!Instämmer helt, hade svårt för fyrkantiga klockor överlag egentligen. Nu tycker jag dom är skitcoola, speciellt Monaco’n![]()
Haha-- Nu har du nästan sabbat dem för mig!Jag tyckte Rolex Datejust eller Explorer I såg ut som "Lära-sig-klockan-klockor" som man hade i lågstadiet.
![]()
Neeej, det var ju så jag tyckte först. Nu förstår jag bättre, är upplyst, har sett ljuset, har levlat....Haha-- Nu har du nästan sabbat dem för mig!
Listan kan göras lång, men de som svängt mest är nog:
Första gången jag såg en AP (RO) så tyckte jag det var fula som stryk. Fattade inte varför någon satt skruvar på inserten. Idag tycker jag de är grymma! 15450ST![]()