Ronny K
Basic
Rockade inte clintan rootbeer? Cool old schoolRoot beer.....lite som snus. Det är äckligt i början sen kan man inte leva utan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rockade inte clintan rootbeer? Cool old schoolRoot beer.....lite som snus. Det är äckligt i början sen kan man inte leva utan![]()
Att han gjordeRockade inte clintan rootbeer? Cool old school
Blev att googla lite bilder, fan nu måste man ju spara ihop till en sån också...Att han gjorde
Det är cool, det är hjärtvärmande cool.![]()
Don't think just do itBlev att googla lite bilder, fan nu måste man ju spara ihop till en sån också...
Var på väg att inhandla för ca 8 år sen en nipple dial. Nu får man lägga några spänn till
Blev att googla lite bilder, fan nu måste man ju spara ihop till en sån också...
Var på väg att inhandla för ca 8 år sen en nipple dial. Nu får man lägga några spänn till
Fanns ju någon tråd om manligaste klockan, där måste väl ändå denna platsa?Don't think just do it
![]()
Root beer är för verkansmän, korrektFanns ju någon tråd om manligaste klockan, där måste väl ändå denna platsa?
Jag med. Jag börjar gilla fula överarbetade klockor enbart tack vare Producer Michael. När jag blir stor vill jag våga (och ha råd) att ha samma klockor som Producer Michael.Typ RM....nu vill jag bara ha. De är ju löjligt coola
Vågade inte dela med mig av att jag tyckte detsamma om Royal oak och Nautilus. Idag betraktar jag Genta som något slags geni. Synd att plånkan är för tunn, annars hade jag gärna tagit en av varje av de avskalade varianterna med blå tavlor.Listan kan göras lång, men de som svängt mest är nog:
Rolex Explorer 216570/16570
Skrattade åt hur Rolex lyckats göra så fula klockor. Idag skulle man kunnat tänka sig att äga en
Första gången jag såg en AP (RO) så tyckte jag det var fula som stryk. Fattade inte varför någon satt skruvar på inserten. Idag tycker jag de är grymma! 15450ST
PP Nautilus
En bekant rockade en och ”skröt” om den och jag tyckte det var pinsamt. Mest för att den var så jävla ful. Idag är 5712/R en av mina ”drömklockor”![]()
Håller med. Tyckte den var gräslig för 2år sedan, nu är det klockan som får mest handledstid!![]()
Den är rätt cool ändå
Ståfralla achmed!Säkert till salu snart dessutom
![]()
Det där är faktiskt en av få klockor som jag tyckt var gräslig från början och fortfarande inte ens tycker är det minsta tilltalandeOmega ploprof är väl också en kandidat, både gamla och nya generationen.![]()
Det där är faktiskt en av få klockor som jag tyckt var gräslig från början och fortfarande inte ens tycker är det minsta tilltalande![]()
Förstår verkligen folk som inte gillar den, men ni växer väl upp ni också..Det där är faktiskt en av få klockor som jag tyckt var gräslig från början och fortfarande inte ens tycker är det minsta tilltalande![]()