Känner mig ensam igen! Denna gång med Panerai 309
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin och udda samling! Kul att se att min Oris hittade ett gott hem med andra bjässar att umgås med!Testar att slänga ut ett gäng klockor här som jag tror jag är ensam på KS om att äga. Hade nästan varit trevligt om jag har fel på en del, som ett kvitto på att min smak inte är för udda liksom
De övre tre är:
-Oris Artelier Calibre 111
-Omega Seamaster Aqua Terra GMT
-Montblanc 1858 Geosphere
Och de undre tre är:
-Bell & Ross BR03-93 GMT
-Bell & Ross BR03-88
-Anonimo Militare Chrono Bronze
Har du några fler bilder? Såg spännande utTror mig vara ganska ensam om denna. Det är den aktuella klockan på bilden, vilken min far avyttrade från sin egen samling vid min 15-års dag. Den har endast fått armtid tillsammans med mörkkostym på diverse sittningar. IWC 3330 18k ring kvarts.
Underbar!En sådan här modell av Jaeger är det garanterat ingen som har här på forumet. Har aldrig ens sett någon med svart Sector dial tidigare i hela mitt liv
grym!!!!
Underbar VC!
Otroligt fin!En sådan här modell av Jaeger är det garanterat ingen som har här på forumet. Har aldrig ens sett någon med svart Sector dial tidigare i hela mitt liv
Helt klart en av mina favoriter i klocksamlingenOtroligt fin!
Riktigt fin!En sådan här modell av Jaeger är det garanterat ingen som har här på forumet. Har aldrig ens sett någon med svart Sector dial tidigare i hela mitt liv
Kul!Jorg Hysek!
ETA automatic
Flera som har en?
Ja den förgyller min vardag !Riktigt fin!
Frän!Tror inte nån annan än jag sitter på Gentas förlaga till PP Golden Ellipse, UG White Shadow!
En sådan här modell av Jaeger är det garanterat ingen som har här på forumet. Har aldrig ens sett någon med svart Sector dial tidigare i hela mitt liv
En sådan här modell av Jaeger är det garanterat ingen som har här på forumet. Har aldrig ens sett någon med svart Sector dial tidigare i hela mitt liv