• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor som du eventuellt är ensam ägare av här på forumet!

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag har kollat lite på länkar. Fegade ur på en från eBay med bra pris. Men nu har jag inte hittat nån vettig på länge. Är lite rädd för kopior också.
Skulle helst vilja ha ett tidsriktigt Jubilee med hidden clasp. Men funkar ju med president på denna också.
Ge inte upp, hade varit riktigt snyggt med en länk på den, inte ofta mer ser det heller :)
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Breitling Superocean heritage II 42mm
20191207_131050.jpg
rosé UB2010121B1A1. Har inte sett någon annan här än, vilket förvånar mig lite.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor

BruceL

Omega
2-Faktor
Denna klocka har knappt någon jag känner sett innan. Det speciella med just denna klocka är det printade WPC2006, vi är förutom mig 5 till som har en likadan. Jag hade förmånen att ta mig till ett finalbord i en WPT Pokerturnering, den gick Reno Nevada 2006 och WPC står för World Poker Challenge. VI finalister fick denna klocka och en silvertacka med WPT logo emaljerat på ena sidan. En häftig upplevelse då Pokern hade börjat bli rejält stor.
IMG_20200122_075137.jpg
 
Topp