Urtyp
Guld
Råkade på en Bratte Avenger Seawolf igår. 18.4mm och 3000mSea-Dweller klarar ju 1200m och höjden på den är 15mm.
Själv klarar jag 3 kanske t.o.m. 4 meter...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Råkade på en Bratte Avenger Seawolf igår. 18.4mm och 3000mSea-Dweller klarar ju 1200m och höjden på den är 15mm.
Råkade på en Bratte Avenger Seawolf igår. 18.4mm och 3000m
2000m , och 1 mm tjockare än en constellation pie pan.
Sea-Dweller klarar ju 1200m och höjden på den är 15mm.
Råkade på en Bratte Avenger Seawolf igår. 18.4mm och 3000m
OT för tråden, men Sinn vinner denna kategori! Deras UX klarar 12.000 m djup (tyvärr klarar urverket ”bara” 5.000 m) och är 13,3 mm tjock!Deepsea från Rolex klarar 3900m med 17mm!
Som sagt OTOT för tråden, men Sinn vinner denna kategori! Deras UX klarar 12.000 m djup (tyvärr klarar urverket ”bara” 5.000 m) och är 13,3 mm tjock!
OT för tråden, men Sinn vinner denna kategori! Deras UX klarar 12.000 m djup (tyvärr klarar urverket ”bara” 5.000 m) och är 13,3 mm tjock!
Inte så brutalt om du jämför med andra.
Är nog ensam om Guinand överhuvudtaget
Håller med, var rädd att den kanske skulle vara för blå eller för svart. Men den ligger bra emellan de två. Ser nästintill svart ut inomhus och så poppar den lite trevligt utomhusJäkligt mysig blå färg och något jag önskat mig Sinn skulle ha gjort länge, men det kommer bara en massa specialfärger. Det där är perfekt!
Förbaskat coolSäkert rätt själv om denna
Wow alltså! Jag var så nära att köpa en joker för ett par år sedan men var i slutändan för feg. Skönt att se att det finns folk som vågarSäkert rätt själv om denna
Så jävla cool! Du vann trådenSäkert rätt själv om denna