Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förjävla bra.Denna är jag nog ensam om att äga.
Totalt tillverkades 1912 stycken (1912 är året då den ursprungliga modellen skapades) mellan 1995-1996 och är en del av Vacherons Les Historique-serie. Ca två tredjedelar gjordes i rosé och de övriga i vitguld.
Den har blivit min favoritdressare men åker inte sällan på även till T-shirt och jeans.
Snyggt!Alain Silberstein och Cartier CPCP Ronde.
Wow klass!Breguet 3787 BA, den har dock nu i veckan byts mot en Rolex submariner 116613ln
Alain på ett våfflat gummi tror jag hade varit smaskens!Alain Silberstein och Cartier CPCP Ronde.
Strukturen i tavlan - älskar!Alain Silberstein och Cartier CPCP Ronde.
Jag är lite sugen på att slänga den på ett tropicband, kanske till och med i vitt.Alain på ett våfflat gummi tror jag hade varit smaskens!
Samma här! Den är otroligt kul att titta närmare på, utan att alla detaljer blir för mycket (snarare tvärtom).Strukturen i tavlan - älskar!
Wow!Breguet Marine 5817BR. Om någon annan har den här på forumet - klass.
Tror det finns åtminstone en till med ljus tavla. Mycket klocka för pengarna nu. Varit sugen många gångerBreguet Marine 5817BR. Om någon annan har den här på forumet - klass.
Du skulle inte ångra dig! Storleken är helt perfekt. Tavlan ännu finare i verkligheten.Tror det finns åtminstone en till med ljus tavla. Mycket klocka för pengarna nu. Varit sugen många gånger
Blev sugen just när jag testade den. En vän som hade en för en massa år senDu skulle inte ångra dig! Storleken är helt perfekt. Tavlan ännu finare i verkligheten.
Samma utförande?Blev sugen just när jag testade den. En vän som hade en för en massa år sen
Jajamen. Riktigt braSamma utförande?
Vulgärt och stort ryssur, gillar dem.Du skulle inte ångra dig! Storleken är helt perfekt. Tavlan ännu finare i verkligheten.
Breguet Marine 5817BR. Om någon annan har den här på forumet - klass.