• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor som du eventuellt är ensam ägare av här på forumet!

Har inte sett någon mer Omega Seamaster 120M ref 2501.81.00 här. Vore kul om det visar sig vara fler som har den.
20230921_124534.jpg

Denna har ingen här...Unimatic x Revolution.

Recension kommer. Samtidigt som jag älskar den, blir den tagen för en swatchpain och var för dyr och Sellitan går precis inom spex.

Bilagor

• 20231015_180630.jpg
    20231015_180630.jpg
    182.2 KB · Visningar: 17
  • 20231015_180551.jpg
    20231015_180551.jpg
    327.1 KB · Visningar: 18
IMG_1883.jpeg

Förhoppningvis är jag ensam ägare av en sån här på forumet. Fick den för en tjugo år sedan av en äldre släkting som varit på semester utomlands och köpt med sig den till mig. Oklart vilken helikoptermodell det är på urtavlan, inget jag har flugit i alla fall. Googlade märket ”Tonio Lorenzi” och hittade andra klockor från samma tillverkare, ingen av dessa kändes lockande. Den jag har i min ägo är oanvänd och batteriet var för länge sedan slut när jag hittade den i en flyttlåda tidigare i år. Lekte urmakare i morse och provade att sätta i ett nytt batteri och vips så tickade den igång. Får nästan bära den idag, bara för att.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp