• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor som du eventuellt är ensam ägare av här på forumet!

Denna kanske.
P1000799.JPG
P1000798.JPG

Kul tråd som jag missat helt! Massa kul att titta på 🙂
Tror mig vara ensam om denna. Omega Speedmaster Tokyo 2020. Finns 2019 stycken till utspridda på planeten.

1000009683.jpg
Coolt att se den röda. Själv sitter jag på den här (gröna i samma utgåva). Bytte till läderband då jag gillade tonerna med grön/grå/rosé och läder 😊

Bilagor

• IMG_0081.jpeg
    IMG_0081.jpeg
    798.5 KB · Visningar: 12
Inte bara på forumet, utan förmodligen i hela världen 😎

E627F475-CD08-45AF-92D5-ABE093230FBE.jpeg
Du har alltid fantastiska klockor, ofta lite vid sidan av det jag (som i jämförelse är helt okunnig) ligger vid sidan av det som är mest mainstream. På det sättet väldigt bra bidrag till forumet och till oss som vill vidga vyerna lite. Kan du berätta lite om vad detta är? Ser spännande ut!

Du har alltid fantastiska klockor, ofta lite vid sidan av det jag (som i jämförelse är helt okunnig) ligger vid sidan av det som är mest mainstream. På det sättet väldigt bra bidrag till forumet och till oss som vill vidga vyerna lite. Kan du berätta lite om vad detta är? Ser spännande ut!
Oj! Det här såg sannerligen inte tråkigt ut. Bjud på lite fler bilder. Vad är det vi kikar på?
Helt galet handbyggt plingur.

Oj! Det här såg sannerligen inte tråkigt ut. Bjud på lite fler bilder. Vad är det vi kikar på?

Helt galet handbyggt plingur.

Det är ett vintage (1930) Driva kvartsrepeterverk i en specialbyggd boett. Boetten är stämplad "Kirby Beard & Co, Paris" och jag tror att klockan är från 1980-talet.
som @Aurum säger, är den typ handbyggd. Tavlan är i solitt silver.

_3154240.JPG

Det är ett vintage (1930) Driva kvartsrepeterverk i en specialbyggd boett. Boetten är stämplad "Kirby Beard & Co, Paris" och jag tror att klockan är från 1980-talet.
som @Aurum säger, är den typ handbyggd. Tavlan är i solitt silver.

_3154240.JPG
Otrolig klocka, den här med lock

Tillbaka
Topp