Det får man säga vara prisvärt. Fina vrakNy här, men tror jag är ensam om denna lite kantstötta Pre-Superman från slutet på 50 talet. Något av en vattendelare.
Men för 20:- i en skål med reklamklockor, i en lada, får den räknas som räddad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det får man säga vara prisvärt. Fina vrakNy här, men tror jag är ensam om denna lite kantstötta Pre-Superman från slutet på 50 talet. Något av en vattendelare.
Den påminner massor om den hyffsat nya Orisen med likadana index!Ny här, men tror jag är ensam om denna lite kantstötta Pre-Superman från slutet på 50 talet. Något av en vattendelare.
Är urverket gjord i guld också?Skulle tro att jag är ensam om denna modellen, kanske tom märket
Sjukt cool!Skulle tro att jag är ensam om denna modellen, kanske tom märket
Hej
Känner mig ensam med min Longines Jamboree från 61. Har bara sett en annan som varit till salu
Min krona trillade också av för tiotalet år sedan =)Hej
Du behöver inte vara ensam.Jag köpte i dagarna.Tyvärr trillade
kronan av.Annars verkar den fin.
Är på jakt efter en ny krona.
Jasså, så du sitter hemma med facit i hand
Ja men lite såJasså, så du sitter hemma med facit i hand
Grymt clean, första ägare?Chopard L.U.C. 1860
Jäkligt läcker! nu fick man något att googla vidare på.Skulle tro att jag är ensam om denna modellen, kanske tom märket