Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När dottern säger dada/baba eller liknande slår alla kommentarer man skulle kunna få om en klockaFolk kommenterar vår dotter som kan säga dada, inte min klocka ...
Just ja, bilen parkerar jag långt ifrån kundens kontor. Rollen ligger hemma. Jante någon? ;}Hade du bott i USA hade du rullat in i fin bil med en Rolle på armen. Att komma med en Seiko där är som att säga att du aldrig lyckas få några uppdrag.
Just ja, bilen parkerar jag långt ifrån kundens kontor. Rollen ligger hemma. Jante någon? ;}
Tror jag med. Som med alla mer eller mindre obskyra intressen. S/M, frimärkssamling, andra världskrigsuniformer et cetera. (OBS alla dessa är jag inte intresserad av)Tror att ska man söka någon form av uppskattning över sin klocksamling ska den nog inte sökas i den profana världen utan mer hos likasinnade. Ett KS Gtg och man vet var man står bland entusiaster. Lätt dock att få ökad aptit på fler klockor...![]()
Bara två av de tre?Tror jag med. Som med alla mer eller mindre obskyra intressen. S/M, frimärkssamling, andra världskrigsuniformer et cetera. (OBS alla dessa är jag inte intresserad av)
De går att kombinera. Med fördel. Har jag hört.Bara två av de tre?
Lite obehagligt om dessa två intressen utövas i kombination..
Vadå? Fungerar utmärkt.Bara två av de tre?
Lite obehagligt om dessa två intressen utövas i kombination..
Haha!Det är aldrig någon som har frågat om min klocka/klockor. Så oftast börjar jag dagen med att upplysa min omgivning på vilken klocka jag bär för just den dagen.
- Välkomna till dagens möte, jag vill börja med att informera om att jag idag bär en Omega Speedmaster Professional, den första klockan som bars på månen.
- Nu kan vi fortsätta enligt protokoll, ska Lasse eller Börje utfodra djuren idag?