• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack 2.0

Strindberg

Patek
2-Faktor
Som @salmonia skulle sagt: Tack!

Tack för att ni sabbat min ekonomi, gjort så jag lärt känna ett antal mystiska män med apart intresse och för att ni stått ut med att hålla på...
@Denke har jag ju tjötat en del med om stort och smått, du är en "bra pôjk" i min bok.
@Ministern vi har hunnit med att prata MC-dojor i alla fall.
@daviden vi har ju aldrig pratat "in person", men nu när du har tid att glida runt på forumet som vanligt folk så kanske vi hörs?

@Leben och @hook, ser fram emot att lära känna er bättre!
 
Senast ändrad:

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
"Aldrig har så många haft så få att tacka för så mycket". Ett odödligt Winston Churchill-citat som funkar bra även i detta sammanhang. Bra jobbat @Denke, @Ministern och @daviden! Lycka till @hook och @Leben!

IMG_7944[1].JPG
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Thanks @Ministern @Denke @daviden för ett skönt forum! Events, middagar, fester, tävlingar och en jävla massa därtill!

Till alla oroliga medlemmar som hört av sig till mig kan jag bara säga;
Ni måste inte ligga @Leben bara för att han säger att han äger KS och kom ihåg att @hook inte kan tvångssälja klockor till er i egenskap av ägare. Plattan i mattan pojkar:D

PS @Denke jag kommer i all framtid tagga dig för att hjälpa mig i mina ständigt uppblossande nätkonflikter. Du ska fan inte tro du kommer undan bara för att du säljer! DS
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Stort stort tack! Inte bara kunskapen om klockor har utvecklats men också lärt känna många människor som jag umgås med privat.

Vill också önska nya ledningen lycka till. :)
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Stort tack för allt fantastiskt jobb ni lagt ned på KS genom åren och för att ni skapat denna beroendeframkallande plattform där vi klockfanatiker spenderar alldeles för mycket tid, vi är er evigt tacksamma :)

Ser verkligen fram emot KS 2.0 och vad den nya ledningen @leben och @hook har att bjuda på!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Fy fasen vilken resa det varit för oss som smögläs på det gula och hängt med hela vägen genom KS historia. KS har med er hjälp blivit en plattform som för människor samman, det har blivit del av familjen, en del av livet, något som det pratas om hemma vid köksbordet så stort tack (?) för det @daviden, @Denke och @Ministern!

Och lycka till @leben och @hook - ni kommer fylla skorna, vilket dream team!
 
Senast ändrad:

PIC

Cartier
2-Faktor
Det mesta är väl sagt men tack kan man aldrig få för mkt av! Så mycket tid man spenderat här, så mkt intressant man läst och mer kommer det säkerligen bli.
Tack för all tid ni lagt ner!!
 
P

Philippe Stern

Guest
Är övertygad om att detta kommer leda till utveckling, och inte bara förändring.
-Man låter ju inte vem som helst vara barnvakt!

Vill tacka även passa på att tacka för er tid @Denke @daviden & @Ministern, utan er hade jag säkert varit social på fikarasten, haft tråkigt i väntan vid förseningar i trafiken, samt träffat betydligare mindre likasinnade, för att nämna några saker. Passar även på att önska lycka till @hook & @Leben.

PS, vem håller nu koll på @Philippe Stern?
Freedom!
 
Topp