Fungerar för mig.
Det är på mobilsidan det saknas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fungerar för mig.
I approve of detta meddelandet. Väldigt förvirrande!Blandningen av språk är negativt.
Allt annat är bra
Kunde förtydligat att jag pratar om telefon
Fungerar för mig.
Jag har begränsa profil, därav. Förmodligen.
Det är en förändring, förut gick allas startade trådar att se tex.Jag har begränsa profil, därav. Förmodligen.
Det blir ju inte alls bra. Klart man måste kunna kolla vilka trådar folk har startat.Jag har begränsa profil, därav. Förmodligen.
Men det går inte att klicka på någons profil längre och välja ”inlägg” eller ”startade ämnen” (eller vad det nu stod tidigare)Find Threads i övre menyraden, sen kommer Dina startade trådar på nästa menyrad längst till vänster.
Tidigare när man va i köp/sälj och sökte så fick man resultat endast från köp/sälj, nu får man på alles. Men det kanske är känt?,,
Ooo, tack missade detDu måste välja att söka enbart i den tråden du är i, ”This forum”.
Det gick ju redan innan uppdateringen!Riktigt trevlig uppdatering design och färgmässigt
finns det nåååågon plan på önskat namnbyte för användare i framtiden?
Jag har tyvärr ingen print men tycker fortfarande att gamla loggan och utseendet var snyggare, dvs svart och vitt. Denna uppdatering tycker jag var bra bortsett från lite småsaker som de säkert kommer åtgärda löpande.Någon som har print på hur hemsidan såg ut för typ 3-4 år sedan? Har helt glömt av hur layouten var, hade varit kul att se.
Varför står det "reacted to you post" och inte "liked your post" ? Man kan ju inte reagera med annat än gilla väl? Trådar man bevakar står det "... svarade på...". Alltså, den här blandningen av svenska och engelska är inte bra alls! Antingen eller.
Kommer det komma en mobilanpassad sida?