Ja tack!Kan vi få en möjlighet till ”Klocksnack Classic” - likt reddit har?
Inte förtjust i uppdateringen, känns rörig imo. Sen är de här ”liknande trådarna” sjukt oklara - Detta är trådar som ska likna Dagens vintageur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tack!Kan vi få en möjlighet till ”Klocksnack Classic” - likt reddit har?
Inte förtjust i uppdateringen, känns rörig imo. Sen är de här ”liknande trådarna” sjukt oklara - Detta är trådar som ska likna Dagens vintageur.
Vore toppen att kunna skicka bilder i PM enkelt till varandra!
Det har väl aldrig gått med anledning att det inte ska riskera att hamna olämpligt material på KS servrar. Men du kan ju klistra in en Imgur-länk eller liknande.
Aha. Trodde inte det var fixat än då exempelvis din profilbild är helt ihoptryckt. Kan vi räkna med uppdateringar i ”mobilanpassningen” inom kort?hela forumet är anpassat för mobil.
Aha. Trodde inte det var fixat än då exempelvis din profilbild är helt ihoptryckt. Kan vi räkna med uppdateringar i ”mobilanpassningen” inom kort?
Stort tack och bra byte av profilbild!det är mitt foto som inte är anpassat, det kommer komma uppdateringar vi har uppdaterat sen 05 imorse och är en bit från klara.
Stort tack och bra byte av profilbild!
Helt klart! Saul är bra. Men den bästa Saul är ändock Mr Goodmanja det var fan dags för lite Saul.
+1 på detta. Kul med uppgraderingar osv och säkert en vanesak men om det finns en möjlighet att pararellt välja att köra gamla UI skulle det vara nice. Klart trevligare på mobilen även om uppgraderingen säkert har sina fördelar.Kan vi få en möjlighet till ”Klocksnack Classic” - likt reddit har?
Hur bifogar man en bild så att den INTE är i miniatyr form
EXEMPEL
Du trycker på den lilla texten i övre vänstra hörnet på bilden där det står lägg till och du kan då välja att lägga till den i full storlek. Inte helt självklart och kanske något man kan förtydliga.Hur bifogar man en bild så att den INTE är i miniatyr form
EXEMPEL
Vänner, jag vill informera om ännu en nyhet. Jag kommer köra en session med nya profilbilder med jämna mellanrum. Givetvis fortsätter jag nyttja Clark Gables bästa porträtt.
”similar treads” är ju dessutom helt galet . Min tråd ovan, fick tipset om adventsklocka...
Känner du att du gav den nya (relativt drastiska) designen en chans? Klicka runt lite och lär dig av det nya istället så blir det nog bra på en dag eller två. Inte läst dina tidigare inlägg, men lämna hellre lite konstruktiv kritik eller request på ändringar.För mig var den här uppdateringen helt värdelös. Jag gissar att den nya plattformen underlättar annonsfösäljning men för mig som användare gör den forumet värdelöst. Jag kan inte hitta vad jag vill se eller göra med mindre än att jag söker istället för som förut intuitivt klicka mig fram. Jag loggar ut nu, jag kan inte längte scrolla mellan mer eller mindre intressanta ämnen för att se var jag fastnar.
EnigHelt klart! Saul är bra. Men den bästa Saul är ändock Mr Goodman
Bästa förändringen hittills