• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Sen in i matchen.
Satt in 270.- för de 27 klockorna jag köpt i modern tid, samt 180.- för de 18 jag sålt. Lägger till 20.- för pay it forward-tråden.
Fint initiativ!
 
Då denna måndag är en sådan underbar måndag satte jag precis in 100kr till BCF via KS! Trots att jag bara gjort en klockaffär men ibland får man vara lite wild and crazy :) hoppas på mer affärer i framtiden och har ni en Explorer 1:a 36mm till salu till rätt pris lovar jag att sätta in de 10 dubbla :)
 
La in en hundring för mottaget fickur och bortskänkta band.
Bräcker vi hundra innan årets utgång? Många bäckar små...
 
Det här är grymt bra jobbat.
Skärmavbild 2013-11-24 kl. 20.56.18.png
 
Det ser oerhört bra ut detta!
Nu till den stora frågan, Klipper vi insamlingen den 31 december och jag startar en ny för 2014 eller fortsätter vi med den vi har och förlänger slutdatumet?
Vad anser ni?

MVH
Anders P
 
Måste bara passa på att tacka alla som har bidragit och alla initiativ som tagits med BCF auktioner!
Helt otroligt vilket härligt forum detta är!
När jag startade insamlingen trodde jag att vi skulle nå upp till 10.000:- om vi pushade lite, Nu har vi sammlat in över 70.000:- kronor till ett otroligt god sak.
Alla som har sett ett barn på nära håll drabbas av Cancer kan intyga att BCF gör skillnad i den dagliga kampen mot detta helvete som inte bara drabbar barnet utan hela familjen med omnejd.
Jag blir tårögd när jag tänker på hur mycket gott dessa pengar kan göra!

Stort tack till alla i denna insamling där varje liten enkrona är lika mycket värd!
 
Måste bara passa på att tacka alla som har bidragit och alla initiativ som tagits med BCF auktioner!
Helt otroligt vilket härligt forum detta är!
När jag startade insamlingen trodde jag att vi skulle nå upp till 10.000:- om vi pushade lite, Nu har vi sammlat in över 70.000:- kronor till ett otroligt god sak.
Alla som har sett ett barn på nära håll drabbas av Cancer kan intyga att BCF gör skillnad i den dagliga kampen mot detta helvete som inte bara drabbar barnet utan hela familjen med omnejd.
Jag blir tårögd när jag tänker på hur mycket gott dessa pengar kan göra!

Stort tack till alla i denna insamling där varje liten enkrona är lika mycket värd!
Tack själv för att du startade insamlingen!
 
Tillbaka
Topp