Tryckte in en femhunka, för att jag kan Kom igen nu boys and girls! (EDIT: Just nu ligger vi på 83 970 kr), så om alla sätter in en liten slant nu, så går vi över 100 000 innan nyår Gott slut, och Gott Nytt År på er allesammans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har nu uppdaterat insammlingen med nytt mål och slutdatum samt infon om klocksnack, vi kör på ett år till och klättrar uppåt i listan över insammlingarna.
Gott nytt år bröder och systrar i klockträsket!
Mvh
Anders P
Just nu är det något trassel med vår insammling, jag jobbar på att få igång den igen ASAP
Tanken var att fortsätta för att klättra på listorna över insamlade medel så jag förlängde insamlingen ett år men något har strulat, kommer kontakta bcf imorgon angående dettaSka vi nollställa räkneverket eller hur blev det?
Tanken var att fortsätta för att klättra på listorna över insamlade medel så jag förlängde insamlingen ett år men något har strulat, kommer kontakta bcf imorgon angående detta
Tanken var att fortsätta för att klättra på listorna över insamlade medel så jag förlängde insamlingen ett år men något har strulat, kommer kontakta bcf imorgon angående detta
Just nu är det något trassel med vår insammling, jag jobbar på att få igång den igen ASAP
Vi är iaf. med på listan om man väljer att visa alla insamlingar. 84 000något har vi samlat in än så länge.
Har de löst det?
Nu har jag pratat med BCF och dom jobbar med att fixa problemet.
Återkommer när dom har löst detta.
MVH
Anders P
Nu har jag pratat med BCF och dom jobbar med att fixa problemet.
Återkommer när dom har löst detta.
MVH
Anders P
Dom jobbar fan inte snabbt hos BCF...
Jag ska ringa thomas på deras IT avdelning igen..