• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

BME

Cartier
Sådär en Panna ut en Rolle in --> 10 + 10 kr = 20 kr + daviden s hjälp 380 kr = 400 kr :D

bcf_zpsdba2d485.jpg
 

plattfot

Rolex
Jag tycker att iden som Scaramanga kläckte i tråden Januari klockor är så bra att den förtjänar en egen tråd och en egen insamling så jag har skapat en Insamling på Barncancer fonden:

http://www.barncancerfonden.se/16781/

Satte målet till 10000:- innan 31 December 2013 det borde vi väl klara av?
1000 klockor borde väl passera lätt under året!

Så haka på denna trend nu och skänk 10:- per klockdeal!

Märk gärna gåvan med ert nick!

MVH
Anders P


Kul att starta om varje år. Dock trillar vi då ner i ranking. Vore det inte kaxigt att ligga riktigt, rikitgt högt upp på BCF lista över egna insamlingar?

Edit: Vi ligger på 65e plats idag och många av de som ligger före på listan har varit aktiva länge.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag har inte köpt ett skit.

Men jag skickar in en hundring i KS namn ändå, för att jag kan, för att sjuka barn behöver den pengen mer än vad jag behöver en extra utelunch, för att det är jul och för att jag på det sättet vill tacka alla på KS och speciellt dess administratörer för ett helt fantastiskt forum!

God Jul!
 

Sirba

Omega
En hundring in, det ju jul. Och jag har hittat ett gôtt forum. Köpt ett par klockor och lite bös. :)

God Jul och Gott Nytt År!
 
Ok nu närmar sig nyår och åter igen velar jag på om vi ska stänga denna och öppna en ny eller förlänga den ett år till och dubbla målet dvs dubbla summan som är insamlad under 2013 för att klättra på listan över insamlingarna.

Återigen vad anser panelen?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ok nu närmar sig nyår och åter igen velar jag på om vi ska stänga denna och öppna en ny eller förlänga den ett år till och dubbla målet dvs dubbla summan som är insamlad under 2013 för att klättra på listan över insamlingarna.

Återigen vad anser panelen?
Som innan, nytt räkneår.
Iväg med pengarna så att de kan komma i arbete.

Nytt år, ny insamling!
 

san

Cartier
2-Faktor
Pengarna kommer BCF till gagn i samma sekund man sätter in dom så det har inget med sluttiden med insamlingen att göra.

Då ser jag egentligen inte vitsen med att starta en ny insamling, annat än att det möjligtvis gör det lättare att hur mycket som har samlats in under det gångna året. Så behåll insamlingen och förläng den ett år till, så får vi som du säger möjlighet att klättra på listan.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jag körde också in en hundring så här sista sekund för höstens affärer.
Hade nog inte tänkt att direkt göra några affärer nästa år…….
Men man kan ju alltid slants in ändå.
/j
 

lejake

Omega
2-Faktor
Yeah. 200:- i årets sista flämt.
Kudos till alla som skänkt under året och gott nytt!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Topp