• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Podal

Omega
Min lilla "Klockor bortskänkes mot bidrag till KS BCF" insamling gav 700 i bidrag. Tyckte jag själv inte kunde göra det sämre så 700 in från min sida också, 1400 totalt till BCF's fantastiska arbete och KS lite närmare målet.

Rock on KS, får vi se flera som skänker en slant nu.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tryckte in en femhundring för att det känns som det var på tiden igen ;) Trodde vi skulle vara över 100k åtminstone :( Satte in en slant runt nyår, och då var vi strax under 90k?! Så uppryckning nu alla KS:are. Dags att visa musklerna på riktigt nu, och lämna ett betydande avtryck från världens bästa forum!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av Joshua3 men frakten blev lite mer än jag betalade så vi kom överens om att vi lägger det till BCF.

Så från mig och Joshua3, 100:- till BCF.
 

demondave

Rolex
Har helt glömt bort det viktigaste med klockköpen. Så som uppsträckning blev två ur och ett band 300 pengar in till BCF.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Skärmavbild 2014-03-11 kl. 02.38.25.png
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nästan uppe i 100 000, om det är över det innan lunch tid på tisdag så slänger jag till en 500 till så kom igen nu.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Nästan uppe i 100 000, om det är över det innan lunch tid på tisdag så slänger jag till en 500 till så kom igen nu.

Jag har höjt siffran liite i alla fall som tack för att Urfunktion skänkt ett Seiko-gummi.

Bara 1250 kronor så är vi uppe i 100 000! 1250 delat på 3387(antalet medlemmar på KS) så blir det 38 öre per skalle för att komma upp till 100k, det borde vi väl klara? Kom igen nu alla KS:are :wideyed:
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
99070:- insamlat nu! 100k innan kvällen är slut?


Okej, jag tar mitt ansvar och drar mitt strå till stacken. Har slarvat på sistone:

- En klocka köpt = 100 kronor in
- Har fått namnge en Pizza = 100 kronor in
- Dessutom är KS Sveriges bästa klockforum, eller är det kanske Sveriges bästa forum punkt? = 100 kronor in

Totalt 300 kronor in! Nu får någon annan steppa upp och tippa oss över 100'-kanten! KOM IGEN!
 
Topp