• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Wi

NLA
2-Faktor
Grymt, vi är ju över 100k !!

Iaf, en klocka är påväg så stålar är skickade =)
 

Jonte73

Audemars
Jaha klippte en klocka åt brorsan från mr zodiac
Och har dessutom passerat 600 inlägg.
Så en hundring från mig ;)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Insättning för lite synder och för en gåva från Rholm. Stort tack för det!

Kom igen nu KS! Vad har hänt med generositeten och klockflippandet :) Vi hade nästan EDIT: 90 97 k innan nyår, och nu har vi passerat första kvartalet för drygt en månad sedan, och ligger på knappa 104 k?!
 

jabla

Sarlacc
Har både köpt och auktionerat ut klockprylar till förmån för BCF, många kanske inte tänker på att bandet som bara ligger och skräpar i lådan kan inbringa en slant till fonden.
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Har satt in 50kr då jag sålde min speedy genom KS. Sjukt imponerad över summan vi dragit in!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag tycker att iden som Scaramanga kläckte i tråden Januari klockor är så bra att den förtjänar en egen tråd och en egen insamling så jag har skapat en Insamling på Barncancer fonden:

http://www.barncancerfonden.se/16781/

Satte målet till 10000:- innan 31 December 2013 det borde vi väl klara av?
1000 klockor borde väl passera lätt under året!

Så haka på denna trend nu och skänk 10:- per klockdeal!

Märk gärna gåvan med ert nick!

MVH
Anders P

Jag blev så stolt när jag omnämns om idekläckare till detta initiativ så jag tog och skänkte en slant igen.

Ni vet väl att vi passerat 100000 kr nu?

Bra jobbat, vad duktiga vi är :)
 

svesam

Rolex
Jag blev så stolt när jag omnämns om idekläckare till detta initiativ så jag tog och skänkte en slant igen.

Ni vet väl att vi passerat 100000 kr nu?

Bra jobbat, vad duktiga vi är :)



Det är storstilat!

För egen del fortsättar jag att sätta in pengar varje månad till BCF oavsett om jag säljer eller köper något :)
Både jag och frun har gjort det i flera år.

/Daniel
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Slängde in en slant igen. Känner mig som en bättre person varje gång jag gör detta, därför blir det rätt ofta.
Uppe i 108 620kr nu! Klart vi når 150 000kr i år.
 
Topp