Tack för bumpen, nu kom jag också ihåg att sätta in en slant för senaste tidens inköp.Bumpar denna tråd med pengar in för senaste köpen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för bumpen, nu kom jag också ihåg att sätta in en slant för senaste tidens inköp.Bumpar denna tråd med pengar in för senaste köpen!
Grymt bra initiativ!
Ny här & tyvärr väldigt dåligt med klockaffärer, satte in 10:- per gjort inlägg (inklusive detta) istället.
Ja det har blivit bra fart här den senaste tiden, det får vi se till att hålla i. Roligt200 spänn till BCF för några dagar sedan för antalet poster i min Nato-tävlingsdag häromdagen Jag tycker att detta initiativ är helt fantastiskt, och att så många här inne är med på det! Grymt att vi snart är uppe i 150k!
Snyggt jobbat.Slog mig att eftersom jag sparade 5000:- när jag köpte min senaste klocka direkt från Italien, så är det klädsamt att åtminstone dela med mig med mig av kakan. Så 1000:- är överfört.
Bra jobbat alla. Bättre ändamål finns knappast.